رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز:

قیمت مرغ منجمد در بازار اهواز در چه صورت کاهش می‌یابد؟

بهارانچی گفت: اگر روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ منجمد در بازار اهواز توزیع شود، قیمت مرغ کشتار روز به ۳۰ هزار تومان و یا کمتر، کاهش خواهد یافت.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید اصغر حسینی ‌بهارانچی رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز در خصوص آخرین وضعیت مرغ در بازار گفت: در ایام تعطیلات هفته قبل علی‌رغم توزیع کم، مرغ منجمد و کشتار روز کم و بیش در بازار وجود داشت. 

او افزود: مرغ کشتار روز از صبح روز یکشنبه به قیمت ۳۲ هزار و ۵۰۰ تومان به دست فروشندگان رسیده است و قیمت آن برای مصرف‌کننده ۳۳ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

بهارانچی در خصوص احتمال کاهش قیمت مرغ در بازار بیان داشت: باتوجه به اینکه بازار مرغ در رکود قرار گرفته است، قیمت مرغ رو به کاهش خواهد بود و اگر روزانه ۴۰ تا ۵۰ تن مرغ منجمد در بازار اهواز توزیع شود، قیمت مرغ کشتار روز به ۳۰ هزار تومان و یا کمتر، کاهش خواهد یافت.

رئیس اتحادیه فروشندگان گوشت قرمز و مرغ اهواز تصریح کرد: تعداد فروشندگان و عوامل توزیع رسمی مرغ منجمد در این شهر از ۲۰ نفر به ۱۰۴ نفر افزایش یافته است، اما از ۲۸ مردادماه تاکنون مرغ منجمد در بازار توزیع نشده است.

انتهای پیام/ق

برچسب ها: قیمت مرغ ، مرغ منجمد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.