دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی در جشنواره نوجوان سالم ۱۲ رتبه کشوری کسب کردند

دانش آموزان و فرهنگیان کردستانی در مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان سالم موفق به کسب ۱۰ رتبه اول تا سوم و دو عنوان شایسته تقدیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج، بهرام اکبر زاده، رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان با اعلام این خبر گفت: خوشبختانه در دهمین جشنواره نوجوان سالم و در بخش دانش آموزی و فرهنگیان، نمایندگان استان ۱۰ رتبه اول، دوم و سوم و دو عنوان شایسته تقدیر در رشته‌های مختلف را کسب کردند.

اکبر زاده به اسامی برگزیدگان مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان سالم استان کردستان در سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۳۹۹ نیز اشاره کرد و گفت: در بخش خلاقیت‌های دانش آموزی آیلین لهونی در رشته ایده پردازی از شهرستان مریوان و مهیلا فتحی در رشته موشن گرافی از ناحیه یک سنندج رتبه اول کشوری، دانش آموزان سارو قبادی و دیاکو شامحمدی در رشته مقاله نویسی از ناحیه یک سنندج رتبه دوم کشوری، ستایش مستوفی در رشته ایده پردازی از شهرستان قروه، بهاره رحمن زاده در رشته عکاسی رتبه سوم کشوری و آرتین سلیمی در رشته فیلم کوتاه (پویانمایی) و سبحان وزیری هردو از ناحیه یک سنندج رتبه شایسته تقدیر را کسب کردند.

او همچنین به نفرات برگزیده در بخش فرهنگیان نیز اشاره کرد و گفت: حاج محمدرضا فرهادی از ناحیه یک سنندج رتبه اول کشوری، سیداحمد حسینی اینکچه از زیویه رتبه دوم و لیلی شیخ احمدی از ناحیه یک سنندج و اسراء ... از ناحیه دو سنندج رتبه سوم کشوری را از آن خود کردند.

رئیس اداره امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش کردستان با تبریک این موفقیت ارزشمند به دانش آموزان و فرهنگیان برگزیده، از زحمات مسئولین و دست اندرکاران امر در آموزش و پرورش نواحی یک و دو سنندج، شهرستان‌های قروه، مریوان، بانه، بیجار، منطقه زیویه و هم چنین اکبر ویسانی کارشناس مراقبت و پیشگیری اداره کل تقدیر و تشکر کرد.

در اجرای راهکار ۱-۲۳ و ۶-۸ سند تحول بنیادین، به منظور گسترش فرهنگ تفکر و پژوهش و مستند سازی طرح‌های موفق و نوآوری‌های تربیتی، ترویج و گسترش فرهنگ پیشگیری از اعتیاد، رفتار‌های پر خطر و آسیب‌های اجتماعی، شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت‌های فرهنگی و هنری، معرفی دستاورد‌ها و تجارب موثر درخصوص پیشگیری و مراقبت از آسیب‌های اجتماعی، ترویج سبک زندگی اسلامی، شناسایی و معرفی الگو‌های موفق آموزش پیشگیری و مراقبت در برابر آسیب‌های اجتماعی، هر ساله جشنواره نوجوان سالم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.