ارسال و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به مناطق محروم کشور

همزمان با شانزدهمین روز از ماه محرم، قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اقدام به ارسال و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به مناطق محروم کشور کرد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، فاطمه چوپانی مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها اظهار کرد: خیریه آبشار عاطفه‌ها دارای ۸۳۰ نمایندگی در سطح کشور است، با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری درباره اهمیت کمک‌های مومنانه، در تاریخ ۳ شهریور ۱۴۰۰ مصادف با هفتم سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) و ایام محرم الاحرام این قرارگاه اقدام به برگزاری رزمایش شمیم حسینی و اهدای سبد کالا به استان‌های کم برخوردار لرستان و بوشهر و مهرجویان استان تهران کرد.

وی افزود: ارزش هر بسته به میزان بیش از ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است که جا دارد از خیرین و نیکوکاران این بیناد که همواره ما را در کار‌ها و چه در بحث سبدکالا و چه در بحث جهیزیه و چه در بحث ایتام و حامی همواره یاری کرده اند تقدیر و تشکر کنم.

چوپانی گفت: این بنیاد خیریه با هدف کمک به ایتام، خانواده‌های بی سرپرست، نخبگان تحصیلی نیازمند، بیماران لاعلاج نیازمند و ازدواج آسان، همچنین تهیه جهیزیه برای اقشار نیازمند تاسیس شده که محرومیت زدایی و فقر زدایی از مهمترین اهداف این بنیاد است که حدود ۱۱ هزار خانوار در سطح استان تهران و بیش از ۴۰۰ هزار نفر در کل کشور تحت پوشش بنیاد آبشار عاطفه‌ها هستند.

ارسال و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به مناطق محروم کشور

ارسال و توزیع ۲ هزار بسته کمک معیشتی به مناطق محروم کشور

مدیر قرارگاه محرومیت زدایی بنیاد بین المللی آبشار عاطفه‌ها از اقدامات این بنیاد در دوران شیوع کرونا گفت: از زمان شیوع کرونا تا کنون بیش از ۱۴ مرتبه رزمایش کمک‌های مومنانه را برگزار کردیم که با اجرای آن در هر دوره صد‌ها بسته کمک معیشتی و بهداشتی و ضد عفونی بین خانوار‌های تحت پوشش بنیاد توزیع شد، همچنین با کمک خیرین ده‌ها کپسول اکسیژن و ویلچر هم تهیه و به استان‌های محروم ارسال شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۰:۲۲ ۰۵ آبان ۱۴۰۰
سلام من تحت آبشار عاطفه ها هستم ولی هیچ کمکی به ما نکردن من سه تا بچه کوچک دارم حتی بخاری مون خراب شده بردم درست کنیم میگن درست نمیشه بچه هام سرما خوردن مراجعه کردم گفتن هیچی نداریم این همه کمک کجا میره شب بیشتر وقت‌ها بچه هایم گرسنه خوابیدن به در دل ما مردم گوش کنند
آخرین اخبار