امام جمعه همدان:

دولت راه را برای ورود نیرو‌های جوان به مقامات اجرایی و مدیریتی باز کرده است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: دولت سیزدهم راه را برای ورود مدیران جوان به میدان اجرا باز کرده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در خطبه های امروز نماز جمعه همدان  گفت: دولت سیزدهم استفاده از همت جوانان و ایده های نو آنها را راهکاری برای پیشرفت کشور و عبور از موانع می داند.

او از هیات دولت خواست نسبت به تعیین مدیران میانی شتاب و از نیرو‌های جوان برای به دست گرفتن مدیریت در استان‌ها استفاده کند.

حجت الاسلام و المسلمین  شعبانی موثقی بیان کرد: هنگام رای اعتماد نمایندگان مجلس به وزاری پیشنهادی برخی از نمایندگان به نداشتن سابقه کاری وزیر ایراد می‌گرفتند بنابراین افراد جوان باید در مدیریت‌های میانی سابقه لازم را کسب کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی با تبریک هفته دولت به دولتمردان گفت: با توجه به کاهش ارزش پول ملی، رشد نقدینگی، شکاف طبقاتی، تورم زیاد ایجاد شده در چهار سال گذشته، دولت مسیر سختی را پیش رو داشته، اما همت بلندی برای رفع این مشکلات دارد.

او تصریح کرد: رییس جمهوری صبح جمعه و پیش از طلوع آفتاب برای رفع مشکل مردم به همراه چند تن از وزرا راهی خوزستان شده است که این امر باعث امیدواری است.

نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان ادامه داد: مردم نیازمند مسئولانی هستند که در کنار آن‌ها حضور داشته و برای رفع مشکلات آن‌ها تلاش می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی ابراز امیدواری کرد: دولت و وزرا باید برای رفع مشکلات مردم به ویژه در زمینه واکسن و کنترل بیماری تلاش و مردم هم با توجه به شرایط سخت پیش آمده در بیمارستان‌ها و خستگی کادر درمان نسبت به رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اقدام و توجه کنند.

او درباره حضورنظامی آمریکا در افغانستان نیز گفت: دولت آمریکا به بهانه طالبان به افغانستان حمله کرد و نتیجه ۲۰ سال حضور نظامی و دموکراسی غربی در افغانستان مرگ ۱۰۰ هزار نفر از جمله ۴۴ هزار غیر نظامی بوده است.

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثقی اظهار داشت: ۲۰ سال حضور نظامی آمریکا در افغانستان جز هزینه تراشی، افزایش ناامنی، فقر و به یغما رفتن ثروت افغانستان عایدی نداشته است همچنین در این مدت ۲ میلیون نفر از ساکنان افغانستان از این کشور فرار کردند و چهار میلیون نفر نیز آواره شدند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.