هشدار مقاومت فلسطین در خصوص آغاز تنش‌ها با رژیم صهیونیستی

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی از روند افزایش تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از پایگاه خبری سمای فلسطین، اتاق مشترک عملیات گروه‌های فلسطینی شنبه شب از آغاز تدریجی تنش‌ها با رژیم صهیونیستی خبر داد.

بر پایه این گزارش، اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی که اقدام به ارسال بالون‌های آتش زا و مواد منفجره به سوی سرزمین‌های اشغالی می‌کند، روز شنبه اعلام کرد این افزایش تنش تدریجی از شنبه شب در شرق نوار غزه آغاز می‌شود؛ همچنانکه پرتاب بالن‌های آتش زا و مواد منفجره از روز یکشنبه شروع می‌شود.

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام کرد به تمامی ملت فلسطین در هر کجایی که هستند؛ خصوصا ملت فلسطین در نوار غزه تحت محاصره و روح شهدا درود می‌فرستد.

اتاق مشترک گروه‌های فلسطینی همچنین اعلام کرد: محاصره مداوم نوار غزه، ما را بدان طرف سوق می‌دهد که زندگی شهرک نشینان را به جهنم بدل کرده و آن را به منطقه‌ای غیر قابل زندگی تبدیل کنیم.

اتاق عملیات مشترک گروه‌های فلسطینی بار دیگر بر درخواست فلسطینی‌ها تأکید و اعلام کرد: هرگونه هدف گیری که اعضای اتاق عملیات مشترک را هدف قرار دهد، بهایش را به شکلی که در محاسباتشان نمی‌گنجد، خواهند پرداخت.

به گفته گروه‌های فلسطینی، تسهیلاتی که رژیم صهیونیستی اخیرا درباره آن صحبت کرد، حداقل نیاز‌های مردم فلسطین را برآورده نمی‌کند؛ مردمی که ۱۴ سال تحت محاصره قرار دارند.

گروه‌های مقاومت در پایان تهدید کردند: «احتمال اینکه میدان را ترک کنیم و آن را به موشک اندازان قهرمان مقاومت فلسطین تحویل دهیم، بسیار قوی است. این بدان خاطر است تا از جوانان انقلابی ما دفاع کنند. اگر دشمن به مطالبات ما تن ندهد، چیز‌های بسیاری در توان داریم».

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار