عضو کنست: ارتش بازدارندگی خود را در برابر مقاومت فلسطین از دست داده است

یک عضو پارلمان رژیم صهیونیستی اذعان کرد که ارتش این رژیم در رویارویی بعدی با حماس نمی‌تواند پیروز شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از میدل ایست مانیتور، امیچای چیکلی(amichai chikli)، عضو پارلمان رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که ارتش این رژیم، بازدارندگی خود را در برابر مقاومت فلسطین و عمدتاً حماس از دست داده است و هشدار داد که هرگونه برخورد آتی با غزه نتیجه تضمین شده و مطمئنی نخواهد داشت.

چیکلی اظهار داشت: ما به دلیل از دست دادن قدرت بازدارندگی ارتش، سربازمان را در مرز‌های غزه از دست دادیم. وی که نزدیک به حزب نفتالی بنت، نخست وزیر رژیم صهیونیستی است، در مورد "شکست" ارتش این رژیم صحبت کرد. به اعتقاد وی، ارتش رژیم صهیونیستی قادر به ترمیم بازدارندگی خود نبوده است و به همین دلیل، در رویارویی بعدی با حماس نمی‌تواند پیروز شود.

دیگر مقامات نظامی و امنیتی رژیم صهیونیستی نیز در مورد فرسایش بازدارندگی ارتش این رژیم و احتمال بالای تشدید تنش‌ها با غزه صحبت می‌کنند.

روزنامه اسرائیلی معاریو گزارش داد: "غزه همچنان به سرپیچی از رژیم صهیونیستی ادامه می‌دهد، زیرا نتایج عملیات "نگهبان دیوار‌ها" برای تغییر وضعیت و ایجاد آرامش کافی نبوده است. "

به نوشته این روزنامه، "غزه، که منطقه‌ای کوچک و در عین حال مسئله‌ای پیچیده و حل نشدنی است، بزرگترین نگرانی ارتش اسرائیل است. "

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار