همزمان با هفته دولت انجام شد:

توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی میان مددجویان کمیته امداد شهرکرد

یک هزار و ۲۰۰ بسته مواد غذایی در قالب پویش اطعام و احسان حسینی میان مددجویان کمیته امداد منطقه دو شهرکرد توزیع می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی کمیته امداد امام خمینی (ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به اجرای پویش اطعام و احسان حسینی طی ماه‌های محرم و صفر اضافه کرد: پویش اطعام حسینی در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان است.

او افزود: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۴ میلیارد و ۱۰۰ میلیون کمک‌های نقدی و غیرنقدی در قالب غذای گرم و بسته‌های مواد غذایی تهیه و میان نیازمندان توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری با اشاره به فعالیت ۶۸۸ نفر نیروی دواطلب در ۶۱ آشپزخانه اطعام حسینی ادامه داد: طی این مدت ۱۰۰ هزار و ۹۸۴ پرس غذای گرم تهیه و میان نیازمندان استان توزیع شده است.

محمدی بابیان اینکه در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت شیوه نامه های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت هفت هزار و ۱۲۹ بسته مواد غذایی نیز تهیه و به دست نیازمندان رسیده است.

او با اشاره به فعالیت ۱۱۶ مرکز نیکوکاری در استان جهت دریافت کمک‌های نقدی و غیرنقدی خیران گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار