کاماوینگا سومین خرید گران قیمت زیر ۱۹ سال تاریخ رئال مادرید

اداواردو کاماوینگا ستاره ۱۹ ساله تیم فوتبال رن به رئال مادرید پیوست.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فصل نقل و انتقالات فوتبال اروپا شب گذشته به اتمام رسید و اکثر تیم‌های بزرگ اروپایی آخرین تلاش خود را برای به خدمت گرفتن ستارگان مد نظرشان انجام دادند. تیم فوتبال رئال مادرید نیز از این قاعده مستثنی نبود و با وجود شکست در جذب کیلیان امباپه مشهور، توانست ادواردو کاماوینگا دیگر ستاره جوان فرانسوی را در آخرین دقایق فصل نقل و انتقالات جذب کند.

ستاره‌ای که با ۱۹ سال و با مبلغ ۳۱ میلیون یورو به رئال مادرید پیوست و اکنون سومین بازیکن گران قیمت رئال مادرید در میان کسانی شد که ۱۹ و یا زیر ۱۹ سال داشته اند.

در تاریخ رئال مادرید و در میان بازیکنانی که زیر ۱۹ سال داشته اند، ونسیوس جونیور با انتقالی به مبلغ ۴۵ میلیون یورو گران‌ترین بازیکن تاریخ رئال است و پس از او رودریگو دیگر برزیلی رئالی‌ها است که او نیز با ۴۵ میلیون یورو در این رده بندی بالاتر از کاماوینگای فرانسوی قرار دارد.

ادواردو کاماوینگا پدیده فرانسوی و ۱۸ ساله باشگاه رن، با قراردادی ۶ ساله و به ارزش ۳۰ میلیون یورو به تیم فوتبال رئال مادرید پیوست. این هافبک خلاق و تکنیکی در این تیم سالیانه ۲۵ میلیون یورو دستمزد دریافت می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار