توزیع ۱۰۱ هزار وعده غذای گرم میان نیازمندان چهارمحال و بختیاری

از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۰۱ هزار و ۷۴۴ وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند چهارمحال و بختیاری توزیع شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، جاسم محمدی فارسانی مدیرکل کمیته امداد چهارمحال و بختیاری گفت: از ابتدای ماه محرم تاکنون ۱۰۱ هزار و ۷۴۴ وعده غذای گرم میان خانواده‌های نیازمند استان توزیع شده است.

او افزود: این میزان غذا با هزینه ۲ میلیارد و ۹۶۰ میلیون تومان تهیه و با اولویت مناطق محروم و روستایی میان خانواده‌های نیازمند تحت حمایت و غیر تحت در قالب پویش اطعام حسینی حمایت توزیع شده است.


بیشتر بخوانید


محمدی اضافه کرد: پویش اطعام حسنین در قالب تهیه، طبخ و توزیع غذای گرم و احسان حسینی در قالب تهیه، بسته‌بندی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی میان نیازمندان با مشارکت هیئت‌های عزاداری، حسینیه ها، مساجد، دفاتر ائمه جماعات، مؤسسات خیریه و کمک‌های مردم نیکوکار استان اجرا می‌شود.

او بابیان اینکه ۶۲ آشپزخانه اطعام حسینی با حضور ۶۹۵ نفر فعال هستند ادامه داد: در این ایام تمامی مراحل تهیه مواد غذایی، پخت و توزیع با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی انجام می‌شود.

محمدی تعداد بسته‌های مواد غذایی توزیع شده میان خانواده‌های نیازمند را ۷ هزار و ۱۴۴ عدد عنوان و اضافه کرد: میزان کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نیکوکار استان تاکنون به ۴ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.

او با اشاره به روش‌های مشارکت در این پویش گفت: مردم نیکوکار استان می‌توانند نذورات خود را با شماره‌گیری کد دستوری #۰۳۸*۸۸۷۷* و یا با شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۴۱۲ نزد بانک ملی به دست نیازمندان برسانند.

مدیرکل کمیته امداد استان خاطرنشان کرد: کمیته امداد در سراسر استان و مراکز نیکوکاری نیز آماده دریافت کمک‌های مردمی هستند.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.