نیسان اولین ون برقی خود را معرفی کرد

شرکت ژاپنی نیسان مدل جدیدی از خودروی e-NV۲۰۰ را معرفی کرد که به زودی از آن رونمایی می‌شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،به نقل از موتور وان، در حالی که نیسان علاقه زیادی به خودروی مدل Z جدید خود دارد، اما این خودروساز ژاپنی همچنان به ارائه برنامه‌های خود برای آینده‌ای سبز می‌پردازد.

در این راستا، در تیزری که از طریق حساب توییتر نیسان انگلستان منتشر شده، یک وسیله نقلیه تجاری جدید سبک و الکتریکی به نمایش درآمد، که به احتمال زیاد در روز جهانی وسایل نقلیه برقی (۹ سپتامبر) از آن رونمایی خواهد شد.

بر اساس شکل خودرو در این تیزر، ما منتظر نسخه جدیدی از نیسان e-NV۲۰۰ هستیم، نسخه‌ای تمام برقی از وانت NV۲۰۰ که در اروپا فروخته می‌شود. خودروی e-NV۲۰۰ در سال ۲۰۱۴ معرفی شد، بنابراین زمان آن فرا رسیده است که نیسان این خودرو را بروزرسانی کند.

هنگامی که e-NV۲۰۰ معرفی شد، از همان باتری لیتیوم یونی ۲۴ کیلووات ساعتی نیسان LEAF استفاده می‌کرد که بعداً با ۶۷ درصد افزایش به ۴۰ کیلووات ساعت ارتقا یافت.

نیسان اولین ون برقی جدید را به مناسبت روز جهانی EV معرفی کرد

نیسان در راه تبدیل شدن به یک شرکت برقی

بر هیچ کس پوشیده نیست که برقی شدن خودرو‌های نیسان، مانند سایر نقاط جهان، صعودی است. این خودروساز ژاپنی حتی یک طرح رسمی از یک Silvia دوباره طراحی شده برای آینده سبز منتشر کرد، که بدون اگزوز عقب بود.

ما در مورد آنچه در آینده برقی نیسان در پیش است بیشتر خواهیم دانست، اما در حال حاضر، یک خودروی e-NV۲۰۰ بازطراحی شده یا یک وسیله نقلیه کاملاً جدید پیش روی ما است.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.