آمادگی هلال احمر کرمان برای ارائه خدمات به اتباع و مهاجرین خارجی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان گفت: آمادگی لازم در ارائه خدمات آموزشی، بهداشتی، درمانی و معیشتی به اتباع و مهاجرین خارجی داریم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان امروز در دیدار با مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان گفت: آمادگی برگزاری دوره‌های آموزش همگانی و مخاطرات برای مهاجرین و اتباع افاغنه داریم.

او با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی آنلاین در فضای مجازی توسط جمعیت هلال احمر استان افزود: گواهینامه‌های الکترونیکی نیز به صورت آنلاین صدور می‌شود.

او با اشاره به گسترش و توسعه مراکز درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان عنوان کرد: اتباع خارجه می‌توانند از ظرفیت درمانگاه‌ها و مراکز توانبخشی در شهرستان‌های کرمان، رفسنجان و بم استفاده کنند.

او با اشاره به راه اندازی و فعالیت خانه‌های هلال در دورترین نقطه از مرکز استان تصریح کرد: اتباع خارجه به خصوص افاغنه نیازمند و بی بضاعت می‌توانند از ظرفیت‌های بهداشتی، درمانی و معیشتی جمعیت هلال احمر استان کرمان بهره‌مند شوند.

مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری کرمان ضمن قدردانی از خدمات جمعیت هلال احمر افزود: این نهاد مردمی و بین المللی در همه عرصه‌های خدمت رسانی پیشتاز است.

مهدلو با ابراز خرسندی از امکانات بهداشتی، درمانی و امدادی جمعیت هلال احمر در ارائه خدمت به مردم گفت: اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی و جمعیت هلال احمر در راستای خدمت به همنوع اهداف مشترک دارند.

همچنین در این دیدار مدیر اداره کل امور اتباع و مهاجرین خارجی استانداری از بخش‌های مختلف مرکز جامع بهداشت، درمانی و توانبخشی جمعیت هلال احمر استان کرمان بازدید کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.