آغاز عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ١١٠ تختخوابی در شهرستان مهر

عملیات اجرایی ساخت بیمارستان ۱۱۰ تخت خوابه در زمینی به مساحت ۷ هکتار، با زیر بنای ١٣ هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومانی آغاز می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمود رضایی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری فارس در حاشیه سفر به شهرستان مهر، اظهار کرد: احداث و بهره برداری از بیمارستان جدید در مرکز شهرستان مهر در زمینی به مساحت ۷ هکتار، با زیر بنای ١٣ هزار و ۶۰۰ مترمربع و با اعتبار ۱۷۵ میلیارد تومانی آغاز می‌شود.

او افزود: اعتبار این پروژه عمرانی به عنوان یک طرح ملی و بر اساس کمیسیون ماده ۲۳ تأمین شده است و پیش بینی می‌شود در طی ۳ سال، ساخت و ساز این مرکز درمانی ۱۱۰ تختخوابی تکمیل شده و به چرخه خدمات حوزه سلامت اضافه شود.

معاون عمرانی استانداری فارس با ابراز امیدواری از احداث بیمارستان جایگزین مرکز شهرستان مهر به عنوان یک گام بنیادی به سوی بهبود ارائه خدمات سلامت، اضافه کرد: در اجرای طرح‌های عمرانی مناطق جنوب فارس مانند شهرستان مهر، نیک اندیشان حوزه سلامت سهیم بوده‌اند، همچنانکه زمین این بیمارستان جدید نیز از سوی نیکوکار مرحوم «سیدحسن همدانی» اهدا شده است.

با آغاز احداث بیمارستان ۱۱۰ تختخوابی جایگزین ساختمان بیمارستان کنونی مرکز شهرستان مهر، گام بنیادی در ارائه خدمت به مردم در حوزه سلامت برداشته شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.