تفاهم‌نامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و ترکیه

در جریان مسابقات جهانی موتورکراس بانوان ترکیه، تفاهم‌نامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران و ترکیه به امضا رسید.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در حاشیه مسابقات جهانی موتورکراس بانوان که به میزبانی ترکیه برگزار شد، فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران جلسه‌ای را با رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی ترکیه برگزار کرد.

در این جلسه که به مدت ۲ ساعت و نیم به طول انجامید ۲ نفر از نواب رئیس فدراسیون ترکیه، مدیر فنی مسابقات و مدیر روابط عمومی حضور داشتند.

همچنین در این دیدار توضیحاتی در مورد نحوه برگزاری مسابقات، روند آماده‌سازی پیست، چگونگی تامین مالی دوره، موارد فنی، کنترلی و اجرایی مسابقات داده شد.

طبق توافقات و صحبت‌های انجام شده  سیدمهدی به نیابت از مازیار ناظمی از رئیس فدراسیون ترکیه دعوت کرد تا طی ۲ ماه آینده همراه با سه نفر از نواب رییس و دبیر این فدراسیون به ایران سفر کنند.

اعزام تیم‌های موتورسواری جهت استفاده از پیست‌های ۲ کشور، برگزاری اردو‌های آماده‌سازی تیم‌های کراس و ریس، استفاده از توان فنی و آموزشی مربیان دو طرف به خصوص مربیان ریس کشور ترکیه، دریافت اطلاعات کامل فنی درخصوص چگونگی مراحل برگزاری مسابقات جهانی و انتقال تجربیات به فدراسیون ایران، ارسال فیلم‌های نحوه آماده‌سازی پیست و مدارک فنی مسابقات جهانی، تدوین تفاهم نامه اجرایی بین دو کشور و همکاری بیشتر در زمینه حضور متقاضیان ایرانی در ترکیه و بالعکس از موضوعاتی بود که مسئولان فدراسیون ایران و ترکیه روی آن به تفاهم رسیدند.

مسئولان فدراسیون ترکیه استقبال خوبی از سیدمهدی و تیم موتورکراس ایران داشتند و در این دیدار نایب رئیس بانوان ایران سلام  ناظمی را به مسئولان فدراسیون ترکیه رساند.

فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ترکیه از ایده برگزاری مسابقات دو جانبه بین ۲ کشور استقبال کردند و قرار شد این موضوع مورد بررسی قرار بگیرد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار