فعالیت‌های انتشارات کتاب ابرار متوقف شد/ انتشار دوباره قدم‌های عاشقی در موسسه فرهنگی سیب سرخ

مدیرمسئول انتشارات کتاب ابرار از توقف فعالیت‌های این انتشارات، از سال های اخیر تاکنون خبرداد.

عباس جبلی، مدیرمسئول انتشارات کتاب ابرار و مدیر موسسه فرهنگی سیب سرخ نیکان، در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کتاب جدید این موسسه فرهنگی بیان کرد: پیش از این، انتشارات کتاب ابرار را راه اندازی کرده بودم و این انتشارات فعالیت می‌کرد که از سال ۹۵ یا ۹۶، فعالیت این انتشارات متوقف شد و در حال حاضر، با نشان موسسه سیب سرخ نیکان فعالیت می‌کنیم.


بیشتربخوانید


وی اظهار کرد: موسسه فرهنگی سیب سرخ نیکان در زمینه جمع آوری خاطرات مکتوب پیاده روی اربعین، آثاری را جمع آوری کرده بود  که این آثار، با عنوان «قدم‌های عاشقی» منتشرشد.

مدیر موسسه فرهنگی سیب سرخ نیکان بیان کرد: با شرایط کرونایی که در جهان حاکم است و جای خالی زیارت اربعین احساس می‌شود، کتاب «قدم‌های عاشقی» که کار کم نظیر و خاطرات اهالی قلم بود و برای ما فرستاده بودند، در موسسه فرهنگی سیب سرخ نیکان دوباره در دسترس علاقه‌مندان قرار دادیم.

جبلی اظهار کرد: تمام اقدامات مربوط به انتشار فراخوان، جمع آوری و داوری خاطرات پیاده روی اربعین در مجموعه فرهنگی سیب سرخ انجام شد که علاقه مندان می‌توانند کتاب «قدم‌های عاشقی» را از طریق سایت موسسه تهیه کنند که در این مجموعه، خاطراتی شیرین از کودکان، نوجوانان و بزرگسالان از پیاده روی اربعین نقل می‌شود.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار