معاون آموزشی وزارت علوم:

واکسیناسیون دانشجویان تا مهرماه تکمیل نمی‌شود/ منتفی شدن برگزاری کلاس‌های حضوری

خاکی صدیق گفت: واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است.

به گزارش خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری درباره آخرین وضعیت واکسیناسیون دانشجویان اظهار کرد: واکسیناسیون دانشجویان از آغاز این هفته به صورت گسترده شروع شده و با سرعت خوبی در حال انجام است. در مناطق مختلف و دانشگاه های مختلف سرعت واکسیناسیون متفاوت است و آمار دقیقی از واکسیناسیون این گروه در دسترس نیست.

اوافزود: واکسیناسیون دانشجویان تا اول مهرماه تکمیل نمی‌شود، برگزاری کلاس‌های حضوری دانشگاه‌ها فعلا منتفی است و آموزش ها به صورت مجازی خواهد بود. با انجام روند واکسیناسیون ممکن است آموزش های حضوری به تدریج آغاز شود.

معاون آموزشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری گفت: در حال رایزنی با وزارت ارتباطات، برای دریافت اینترنت رایگان دانشجویان هستیم. اینترنت رایگان در سه ترم گذاشته داشتیم و امیدواریم برای ترم پیش رو نیز این امر محقق شود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۹ ۲۳ شهريور ۱۴۰۰
سلام واکسن یعنی بیماری ضعیف شده رو بریزم تو بدنم تو عمرم دیگه اصلا از واکسن و چیزای شیمیایی استفاده نمیکنم چین با طب گیاهی داره درمان میکنه ژاپن واکسن رو متوقف کرده بیشتر کشورها زدن واکسن رو متوقف کردن مردمشون واکسن نمیخام ما طب اسلامی داریم که باهاش خیلیها درمان کردن چه جوری وبا چه رویی جلوشو گرفتید از خدا نمیترسید بله نمیترسید حتما فقط طب اسلامی واسلام مرگ بر مافیای دارو