در پی سرنگونی پهپاد جاسوسی عربستان، یک کارشناس یمنی از توان بالای کشورش در برابر حملات سعودی‌ها گفت.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، یک کارشناس مسایل نظامی یمن با اشاره به افزایش فناوری و قابلیت‌های نظامی رزمندگان مقاومت یمن تاکید کرد قادریم در هر نقطه‌ای از منطقه بر متجاوزان سعودی و مزدوران وابسته آن‌ها حمله کنیم.

این کارشناس نظامی یمنی همچنین تصریح کرد: تسلیحات غربی و شرقی نمی‌توانند از رژیم سعودی در برابر حملات رزمندگان یمنی حمایت کنند.

«خالد الغراب» درباره موفقیت نیرو‌های مسلح یمن در سرنگونی یک فروند پهپاد جاسوسی نیروی هوایی سعودی و پیام‌های آن نیز گفت: این پهپاد، یکی از پیشرفته‌ترین پهپاد در جهان است.

وی با اشاره به ویژگی‌های نظامی و فنی این هواپیمای جاسوسی گفت: سرنگونی این پهپاد بر فراز شهرستان «کتاف» در استان صعده یمن پیام‌های بسیاری دارد؛ از جمله اینکه دشمن می‌خواهد در این منطقه تنش آفرینی کند، زیرا چنین هواپیمایی فقط بر فراز منطقه‌ای به پرواز در می‌آید که دشمن می‌خواهد همه چیز را روی زمین شناسایی کند و شاید هدفش از این کار حملات هوایی یا اقدام نظامی باشد.

کارشناس نظامی یمنی افزود: سرنگونی این هواپیما حتی از سرنگونی هواپیما‌های جنگی نیز مهم‌تر است، چون با سرنگونی چنین هواپیمایی، اطلاعاتی که جمع آوری کرده است نیز از بین می‌رود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار