اتصال ۷۵ روستای خراسان جنوبی به شبکه ملی اطلاعات

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: از ابتدای سال تاکنون ۷۵ روستای استان به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: از ابتدای سال تاکنون با راه اندازی ۴۰ سایت جدید از نوع نسل چهارم اینترنت در ۷۵ روستای استان، جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار خانوار به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

او با اشاره به اینکه از ابتدای امسال ۲۴ روستای استان با جمعیتی بالغ بر ۲ هزار خانوار تحت پوشش تلفن همراه قرار گرفته اند افزود: تا پایان سال ۸۰ درصد روستا‌های بیش از ۲۰ خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

بهی با اشاره به اینکه پارسال بیش از هزار و ۴۰۰ مدرسه روستایی به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است اظهار کرد: از ابتدای امسال تاکنون ۶۳ مدرسه روستایی با تأمین تجهیزات ترافیک و پهنای باند از محل اعتبارات وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با اشاره به اینکه تمام مدارسی که تاکنون سرویس ارتباطی دریافت کرده اند به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند تصریح کرد: در هزار و ۳۰۰ مدرسه فعال شهری و روستایی استان سرویس ارتباطی برقرار است که با تأمین تجهیزات لازم به شبکه ملی اطلاعات متصل می‌شوند.

انتهای پیام/ س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.