استاندار کرمان:

مطالبات خانواده‌های جانباختگان سیل گلباف پیگیری می شود

زینی وند گفت: خواسته ها و مطالبات خانواده‌های جانباختگان سیل گلباف را از طریق مراجع قانونی پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  امروز خانواده جانباختگان مدیریت توزیع برق شهرستان کرمان حادثه سیل گلباف با علی زینی‌وند استاندار کرمان دیدار کردند.

دراین دیدار علی زینی‌وند استاندار کرمان با گرامیداشت یاد نیرو‌های خدوم برق که در سیل گلباف جان خود را از دست دادند، این حادثه را تلخ‌ترین خاطره دوران حضور خود در استان برشمرد و به خانواده جانباختگان اطمینان خاطر داد که هیچ کوتاهی از سوی مسئولان متولی در حق فرزندان آن‌ها صورت نگرفته و در نهایت امکان، پیگیری برای حق و حقوق این عزیزان و خانواده آن‌ها صورت گرفت.

محمدسلیمانی مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان نیز با بیان اینکه حادثه سیل گلباف برای صنعت برق کشور دردناک بود گفت: بعد از وقوع حادثه در سه محور درون شرکتی، درون استانی و برون استانی اقداماتی صورت گرفته و ادامه دارد.

اوافزود: اقدامات درون شرکتی درقالب تکریم خانواده جانباختگان با همکاری ائمه جمعه در تسریع و رفع موانع امور مربوطه و معیشت خانواده‌ها انجام شده است.

او دیدار خانواده‌ها با نماینده  ولی فقیه دراستان و امام جمعه کرمان حجت الاسلام والمسلمین علیدادی، برگزاری جلساتی با حضور خانواده‌ها و حجت الاسلام علیمرادی نماینده مردم استان در مجلس خبرگان را از فعالیت‌های درون استانی برشمرد و گفت: طبق قول مساعد معاون هماهنگی شرکت توانیر در مراسم تشییع جانباختگان، پیگیری اخذ مصوبه استخدام همسر یا فرزند همکار جانباخته درحادثه و یا استخدام عزیز از دست رفته از زمان حادثه و برقراری حقوق و مزایای آنان طبق قانون از شرکت توانیر انجام شده و بحث استخدام به خانواده‌ها ابلاغ گردیده است تا تصمیم خود را اتخاذ کنند.

در ادامه سعیدی مدیرکل بحران استانداری نیز از انجام کلیه اقدامات لازم از زمان حادثه تاکنون خبرداد و استفاده از ظرفیت بخشنامه «فداکاران خدمت» را از امور در دست اقدام آن اداره کل ذکر کرد.

در این جلسه که مدیرعامل شرکت توزیع برق شمال استان، مدیرکل مدیریت بحران استان کرمان، مدیرکل مدیریت عملکرد، امور حقوقی و بازرسی استانداری کرمان، امامان جمعه راین و گلباف و نماینده بنیاد شهید و امور ایثارگران استان نیز حضور داشتند تعدادی از خانواده‌ها و امامان جمعه گلباف و راین ضمن تشکر از شرکت توزیع برق شمال به مطالبه اصلی که شهید خدمت محسوب شدن این عزیزان می باشد اشاره کردند و خواستار پیگیری جدی و استفاده از ظرفیت‌های استانی در این زمینه از سوی استاندار شدند.

انتهای پیام /ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.