جانشین پایگاه دریایی چابهار:

تفکر بسیج بن‌بست شکن است

جانشین پایگاه نیروی دریایی سپاه در چابهار گفت: در دوران دفاع مقدس و بعد از آن بسیج و تفکر بسیجی مشکلات را حل کرد و بن‌بست‌ها را از بین برد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، سرهنگ محمد نوذری جانشین پایگاه دریایی چابهار:  در آیین رژه دریایی بسیج که به مناسبت بزرگداشت هفته دفاع مقدس در پایگاه امام علی (ع) چابهار برگزار شد گفت: جنگ نابرابری بر ملت بزرگ ایران تحمیل شد، اما ملت سرافراز ما با رهبری امام راحل و به پشتوانه توان داخلی، دفاع مقدس و جانانه‌ای نمودند که برکات آن برای رشد و تعالی امت اسلامی و آمادگی لازم برای ظهور حضرت حجت (عجل الله تعالی فرجه الشریف) به ودیعه گذاشته شده است.
جانشین پایگاه مستقل امام علی (علیه السلام) نیروی دریایی سپاه چابهار افزود: از سال ۹۸ در ستاد نیروی دریایی سپاه، معاونت بسیج دریایی تشکیل شد و با مشکلاتی که وجود داشت تلاش کردیم این مورد را به اجرا بگذاریم و از عزیزان سپاه چابهار و کنارک قدردانی می‌کنم.
سرهنگ نوذری در رابطه با موضوع مشکلات اقتصادی و معیشتی که در استان وجود دارد گفت: تلاش برای رفع مشکلات صید و صیادی و افزایش توان شناور‌ها طبق قوانین و مصوبات موجود در دستور کار است.

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار