بسته مجازی سیاسیون به تاریخ ۳ مهر؛

واکنش چهره های سیاسی به درگذشت شهادت گونه علی لندی / توئیت وزیر سابق آموزش و پروش در روز اول سال تحصیلی جدید

گزیده‌ای از پست‌های سیاسیون در فضای مجازی را در گزارش زیر مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، چهره‌های سیاسی کشور هم مانند بقیه مردم در شبکه‌های اجتماعی صفحاتی را دارند که در آن نسبت به اتفاقاتی که رخ می‌دهد پست یا توئیت‌هایی را منتشر می‌کنند.

برخی از مسئولان حاضر در فضای مجازی، گاهی از این فضا برای اطلاع رسانی و پخش اخبار مربوط به حوزه‌های تحت اختیارشان نیز استفاده می‌کنند و به طور مستقیم با مردم در ارتباط و پاسخگوی سوال‌های آن‌ها هستند.


بیشتربخوانید


در ادامه می‌توانید بخشی از فعالیت چهره‌های مطرح سیاسی کشور در فضای مجازی را مشاهده کنید:

صفحه رسمی حجت الاسلام ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشور گزارش حضور ایشان در نشست خبری پایان سفر به ایلام را در فضای مجازی منتشر کرد:

" رئیس‌جمهور در نشست خبری پایان سفر به ایلام:
کارگروهی در استان‌ها و معاونت اجرایی ریاست جمهوری برای پیگیری تحقق مصوبات سفر‌های استانی تشکیل می‌شود.

[در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره امکان ملاقات‌های بیشتر با مردم در جریان سفر‌های استانی]: در جریان این سفر با شماری از مردم ملاقات انجام شد، ضمن اینکه نامه‌هایی که از طریق دفتر پیگیری و نیز ارتباطات مردمی ریاست‌جمهوری دریافت می‌شود، همانند ملاقات حضوری تلقی می‌شود و همه آن‌ها با دقت بررسی می‌گردد.

استان ایلام می‌تواند قطب کشاورزی و دامداری در منطقه باشد و امیدوارم در مدت کوتاهی شاهد ایجاد تحول و تغییر چهره استان ایلام باشیم.

باید اقتصاد گردشگری و کریدور‌های ریلی در استان ایلام فعال شود و در این راستا تصمیمات خوبی اتخاذ شده که با جدیت و اولویت پیگیری خواهد شد.

افزایش صادرات استان نیازمند تکمیل زیرساخت‌ها است و معتقدم می‌توان با اقدامات اولیه، سهم صادرات استان را دو سه برابر افزایش داد؛ لذا با توجه به ظرفیت‌های بسیار عظیمی که استان ایلام دارد می‌تواند به مرکز مهم صادرات تبدیل شود.

مردم ایران علاقه‌مند زیارت عتبات عالیات هستند و اگر اقتصاد گردشگری در ایلام با تکمیل زیرساخت‌ها در استان رونق بگیرد، شاهد تحول در این خطه خواهیم بود.

به مدیران استانی تاکید می‌کنم که حتما از ظرفیت نیرو‌های بومی و جوانان تحصیل کرده در بخش‌های مختلف مدیریتی و اجرایی استفاده کنند و توجه به جوانان تحصیل کرده و میدان دادن برای نقش‌آفرینی آنان مورد توجه دولت قرار دارد."

پست رئیسی

انتشار خبر درگذشت علی لندی، نوجوان ایذه‌ای که برای نجات همشهریانش به دل آتش زد موجی از واکنش‌ها را به همراه داشت و سیاسیون کشور نیز ضمن اشتراک گذاری پست‌هایی به این موضوع واکنش نشان دادند که در ادامه تعدادی از آن‌ها را مشاهده می‌کنید:

محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی:

" بسم الله الرحمن الرحیم⁣

انالله و انا الیه راجعون⁣

عروج آسمانی نوجوان فداکار و قهرمان ایذه‌ای علی لندی موجب تاسف و تاثر گردید. ⁣

اقدام این نوجوان با غیرت و رشید ۱۵ ساله که برای نجات دو بانوی گرفتار در حادثه آتش‌سوزی جان خویش را شجاعانه نثار کرد بار دیگر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و روز آتش‌نشان جلو‌ه‌های ایثار و از جان گذشتگی ملت سلحشور ایران را در یاد‌ها زنده کرد. ⁣

اینجانب ضمن عرض تسلیت عروج دلاورانه این نوجوان قهرمان به مردم شریف استان خوزستان و شهرستان ایذه، خانواده داغدار و گرانقدرش و سایر وابستگان، برای روح پاکش علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم."

پست قالیباف

علیرضا زاکانی، شهردار تهران:

" فداکاری این نوجوان دهه‌ی هشتادی نشانگر روح ایثار و شهادت دربین نوجوانان وجوانان ماست.
این قهرمان، تربیت یافته‌ی مکتب حاج قاسم و
دلیلی بر زنده بودن راه شهیدانی چون بهنام محمدی،حسین فهمیده و حججی هاست.
آسمانی شدن علی لندی عزیز را به ملت ایران و خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم."

توئیت زاکانی

هادی طحان نظیف، سخنگوی شورای نگهبان:

" این خاک، قهرمان‌پرور است.
کوچک و بزرگ این سرزمین بار‌ها نشان داده‌اند که "غیرت" سن و سال ندارد.."

پست طحان نظیف

محمود واعظی، رئیس دفتر رئیس جمهور در دولت دوازدهم:

" درگذشت غم‌انگیز نوجوان ۱۵ ساله ایذه‌ای که جانش را فدای نجات دو انسان کرد، از تلخ‌ترین خبر‌های این روز‌ها بود. علی لندی نازنین، نه فقط فرزند خوزستان پرافتخار که قهرمان ملی همه ایرانیان است. ضایعه درگذشت این نوجوان رشید را به خانواده و بازماندگانش تسلیت عرض می‌کنم."

توئیت واعظی

پیروز حناچی، شهردار سابق تهران:

" افتخار می‌کنم به نوجوانان غیور کشورم که برای نجات جان هم نوعان خود، از بذل جان دریغ ندارند"

پست حناچی

محمد شجائیان، مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر:

" برای خرید دفتر مشق بچه‌ها به دنبال طرح جلدی از قهرمان‌های ملی بودم؛ معتقدم باید از کودکی، نسل آینده را قهرمان و قهرمان پرور بار آورد؛ علی لندی‌ها نمونه‌ای از قهرمان‌های در دسترس و ملموس نسل آینده اند که می‌توانند ایثار و گذشت را تا رسیدن به شهید سلیمانی‌ها مشق کنند."

توئیت شجائیان

محسن حاجی میرزایی، وزیر سابق آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی توئیتی را در حسابش به اشتراک گذاشت:

" آغاز سال تحصیلی جدید و بهار علم و دانش، امید بخش فردایی بهتر برای نیل به تحولات پایدار است.
تحقق ایران قوی نیز از رهگذر نظام تعلیم و تربیت میسر است؛ به همه معلمان، دانش آموزان و دلسوزان نظام تعلیم و تربیت آغاز مهری دیگر را تبریک میگویم."

توئیت حاجی میرزایی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار