تفریحات پوتین در تعطیلات پس از قرنطینه+ فیلم

فیلم‌های منتشر شده از تعطیلات پوتین در سیبری، نشان می‌دهد که او در اوقات فراغت خود ماهیگیری می‌کند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از راشاتودی،کرملین کلیپ‌هایی از پیاده روی و ماهی گیری ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تعطیلات خود در سیبری که همراه با سرگئی شویگو، وزیر دفاع این کشور سپری می‌کند، منتشر کرد.

 کرملین امروز (یک‌شنبه) اعلام کرد که ولادیمیر پوتین، پس از سپری کردن دوره کوتاه قرنطینه خود برای پیشگیری از ابتلا به بیماری کووید-۱۹، چند روز را در تعطیلات خود در سیبری گذراند. او بار‌ها اعلام کرده است که فقط طبیعت روسیه را برای تعطیلات ترجیح می‌دهد.

پوتین در اواسط ماه سپتامبر سفر خود را به تاجیکستان برای شرکت در اجلاس شانگهای لغو و اعلام کرد که باید چند روز در قرنطینه بماند، زیرا ده‌ها نفر از اطرافیانش به بیماری کووید -۱۹ مبتلا شدند.

این تصاویر منتشر شده از پوتین که لباسی ساده بر تن دارد نظر بسیاری از روس‌ها را جلب کرده است. زیرا پیشتر او را در لباس‌ها مجلل و درحال اسب سواری یا خلبانی هواپیما دیده بودند.

کرملین همچنین تاکید کرد که که پوتین ۶۸ ساله دو دوز واکسن اسپوتنیک وی تولید روسیه را تزریق کرده و در سلامت کامل به سر می‌برد.

 قابل ذکر است که رئیس جمهور روسیه به ورزش‌های کاراته، اسکی، کشتی و هاکی علاقه و مهارت دارد. او در راندن انواع و اقسام وسایل نقلیه مهارت داشته و زیردریایی هسته‌ای، لوکوموتیو و کامیون‌های سنگین را نیز به تنهایی هدایت کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۸ ۰۵ مهر ۱۴۰۰
ب ما چه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۱ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
واقعا که
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۷ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
جسورترین زبده و خلاق و وطن دوست و صداقت در سیاست روابط بین المللی ولادیمیر پوتین هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۲۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
خدا همه دیکتاتورها رو لعنت کنه انحصار جز فساد نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۲۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
فجایع شلمچه رو چرا پوشش نمیدین؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
خیلی دوسش دارم بخاطر کاری که باعث نابود شدن داعش انجام داد مهربونه واز یه ارامش خاصی برخورداره واین نتیجه اخلاق خوبش هست
Iran (Islamic Republic of)
saeid
۱۵:۵۴ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
اعجوبه ایی هستش این پوتین. همه چیز بلده. خودشم ورزشکاره. به این میگن یک رییس جمهور تمام عیار.
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۳۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
عقل سالم در بدن سلام است این تفریح همه آزاده اندیشان و خردمندان عادلین جهان است و پیاده روی و ماهی گیری بسیار تفریح تسکین دهنده ذهن و آرامش دهنده جسم و جان است که با آن در طبیعت نشاط و شادابی می گیرند و با امید بیشتر با واقعیات زندگی رو در رو می شوند و به زندگی قدرتمندانه ادامه می دهند و مردمان خودشان را هم به خوب زیستن و سالم زیستن و امیدوارانه زیستن دعوت می کنند زندگی کردن خوب و با نشاط حق مسلم هر انسانی بر روی کره زمین است تا از دنیا برود نباید این حق حقوق بشرانه خدا دادی را از انسانها گرفته شود کسانی که ان حق و حقوق مسلم انسانی را از انسانها می گیرند و به انسانها غم و اندوه و رنج کشیدن و زجر کشیدن و فقر و هزاران گیر و گرفتاری اسفناک را وارد جسم و جان و ذهن و خانه های انسانها می کنند آنان از شیطاطین و گنهکاران و از اهالی جهنم هستند انسانها باید از هر لحاظ خوب زندگی کنند و خوب عبادت کنند و با یادی خوب و نیک از دنیا بروند . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر خردمندانه .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
تا به حال کسی بهت گفته خیلی ساده لوح هستی؟
Iran (Islamic Republic of)
انقلابی
۱۴:۰۳ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
زنده باد پوتین و قدرتمند ترین مرد تاریخ
Iran (Islamic Republic of)
حسام الدین
۱۳:۵۹ ۰۴ مهر ۱۴۰۰
چه جالب. یک درونگرای قدرتمند . البته اونجایی که رفته حتما پر از خرسه
آخرین اخبار