برگزاری رزمایش نظامی روسیه در مجمع الجزایر سیبری نو + تصاویر

نیروهای نظامی روس با استفاده از تجهیزات نظامی این کشور تمرینات شبیه‌ سازی شده نظامی را در بخش شمالی روسیه انجام دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری آرتی در گزارشی از برگزاری تمرینات تاکتیکی شبیه ‌سازی نبرد از سوی نیرو‌های روسیه و با استفاده از کشتی‌های جنگی این کشور در «جزایر سیبری نو» خبر داد.

این پایگاه خبری نوشت: «کشتی‌ها و نیرو‌های نظامی روسیه امروز رزمایشی با هدف شبیه ‌سازی حضور دشمن در دور دست‌ترین بخش شمالی روسیه در جزایر سیبری نو در اقیانوس منجمد شمالی را به پایان رساندند.»

این رزمایش هفته گذشته در «دریای لاپتف» در جزیره‌ای به نام «کوتلنی» آغاز شد که محل یک گروه تاکتیکی از روسیه است و پایگاه هوایی آن نیز با نام «شبدر شمالی» شناخته می‌شود.

معاون فرمانده ناوگان شمال روسیه این رزمایش را هدایت کرد و در آن تفنگداران دریایی تمریناتی برای فرود در خط ساحلی قطب شمال انجام دادند. همچنین در طی تمرینات نیرو‌ها از مسلسل استفاده کرده و خمپاره و نارنجک را به دشمن شبیه‌ سازی شده نشانه می‌گرفتند. نیرو‌های روسیه از ناوشکن روسیِ Severomorsk نیز در این رزمایش بهره بردند.

این تمرینات آخرین بخش از تمرینات ناوگان نظامی شمالگان روسیه بود. در این تمرینات برخی کشتی‌ها در نقش دفاعی در دریای شمالی حاضر شدند. این دریا گذرگاهی است که اقیانوس اطلس و آرام را به یکدیگر متصل می‌کند.

برگزاری رزمایش نظامی روسیه در مجمع الجزایر سیبری نو + تصاویر

برگزاری رزمایش نظامی روسیه در مجمع الجزایر سیبری نو + تصاویر

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار