سخن پراکنی وزیر خارجه بحرین در مجمع عمومی سازمان ملل علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران

وزیر خارجه بحرین در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل با تبعیت از غرب اظهاراتی بی اساس را علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران مطرح کرد.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، وزیر خارجه بحرین در سخنانی در مجمع عمومی سازمان ملل با تبعیت از اربابان غربی اش در اتهام زنی و طرح ادعا علیه برنامه صلح آمیز هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران گفت منامه بر حمایت از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و ضرورت پایبندی کامل این کشور به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تضمین حفظ امنیت و ثبات بین المللی تاکید می‌کند.

عبداللطیف الزیانی در اظهاراتی بی اساس در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: بحرین خواستار عاری بودن خاورمیانه از سلاح‌های کشتار جمعی است و بر حمایت خود از تلاش‌های بین المللی برای جلوگیری از دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای و ضرورت پایبندی کامل آن به همکاری با آژانس بین المللی انرژی اتمی برای تضمین حفظ امنیت و ثبات بین المللی تاکید می‌کند.

وی ضمن حمایت از توافق آبراهام با رژیم صهیونیستی مدعی شد بحرین بر ضرورت تحقق صلح عادلانه و دائم در خاورمیانه و بر اصول ثابت عربی و در راس آن‌ها حفظ حقوق ملت فلسطین برای زندگی در کشوری امن، با ثبات و شکوفا تاکید می‌کند.

الزیانی در ادامه سخن پراکنی‌های خود حملات جنبش انصارالله یمن به عربستان با موشک‌های بالستیک و پهپاد‌های انفجاری را محکوم کرد و این کار را نقض صریح و آشکار قوانین انسانی بین المللی دانست!

این مقام در انتهای اظهارات خود بر مبارزه با داعش که زاییده سیاست‌های برخی کشور‌های عربی منطقه و آمریکا است تاکید کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۹ ۰۶ مهر ۱۴۰۰
چه جالب هنوز به قرن نرسیده از کشور ما جدا شده فراموش کردن هنوز به طفولیت هم نرسیدند
آخرین اخبار