محرومیت ۲ ماهه کاظمی از حضور در لیگ برتر / دعوا با سرمربی سابق تیم ملی بسکتبال برای جمشیدی گران تمام شد

۲ بازیکن ملی پوش بسکتبال کشورمان به دلیل تخلف در عقد قرارداد از سوی کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال نقره داغ شدند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ارسلان کاظمی و محمد جمشیدی، ملی پوشان بسکتبال کشورمان برای فصل جدید با رفتاری غیر حرفه‌ای با ۲ باشگاه قرارداد بستند. کاظمی ابتدا با ذوب آهن قرارداد بست و بعد از آن از مهرام تهران سر درآورد. محمد جمشیدی، کاپیتان دوم تیم ملی بسکتبال کشورمان هم ابتدا با گرگانی‌ها تمدید کرد و بعد از آن به درخواست شاهین طبع، سرمربی تیم بسکتبال شیمیدر قم با این تیم قرارداد بست. بعد از شکرآب شدن رابطه جمشیدی و شاهین طبع در المپیک، این بازیکن تصمیم گرفت در گرگان بماند. بعد از این اتفاقات ۲ باشگاه ذوب آهن و شهرداری گرگان که از ابتدا با این بازیکنان قرارداد داشتند به کمیته انضباطی شکایت کردند.

کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال نیز در بررسی‌های صورت گرفته در خصوص این ۲ بازیکن رای خود را صادر کرده است که جریمه سنگین این ۲ بازیکن را به همراه دارد.

منصور اردستانی، رئیس کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در گفت وگو با خبرنگار ما در خصوص جریمه محمد جمشیدی و ارسلان کاظمی گفت: ما تمام مستندات را بررسی کردیم. تمام مدارک باشگاه‌ها علیه جمشیدی و کاظمی بود. این ۲ بازیکن رفتار غیر حرفه‌ای داشته اند که پس از بررسی‌های دقیق حکم این ۲ بازیکن صادر شده و محرومیت ۲ ماهه جمشیدی و کاظمی قطعی است.

او افزود: جمشیدی، بازیکن تیم بسکتبال شهرداری گرگان و کاظمی، بازیکن ذوب آهن اصفهان است. این ۲ بازیکن ضمن محرومیت ۲ ماهه از حضور در مسابقات لیگ برتر باید از تیم های شیمیدر قم و مهرام تهران عذرخواهی رسمی کنند. جمشیدی و کاظمی باید زیان‌های ۲ باشگاه شیمیدر و مهرام تهران را پرداخت کنند.


بیشتر بخوانید 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار