سپاه بار‌ها آمریکا را در خلیج فارس به ذلت کشیده است

آیت الله صفایی بوشهری گفت: رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در عملیات‌های گوناگون با اقتدار آمریکا را در خلیج‌فارس به ذلت کشیده‌اند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر چهارشنبه‌شب در همایش فرماندهان و مدیران بخش‌های مختلف منطقه دوم نیروی دریای سپاه پاسداران بیان کرد: اساس این نیرو تقوا، اخلاص، و نماد ایمان، عمل صالح و اقتدار است.

او منطقه دوم نیروی دریایی سپاه را لشکر اهل بیت علیه‌السلام با روحیه مجاهدت و شهادت طلبی خواند و افزود: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه پیشانی خط مقاومت ملت ایران و استان بوشهر به شمار می‌رود و فعالیت این نیرو سبب افتخار نظام اسلامی، ملت ایران و مردم ولایت‌مدار استان بوشهر است.

امام جمعه بوشهر با اشاره به مقاومت مردم استان بوشهر در برابر استعمار، عنوان کرد: انگلیس ۴ بار در دوره‌های مختلف تاریخی به بوشهر حمله کرد و هر بار مفتضحانه شکست خورد.

صفایی بوشهری، شکست آمریکا در خلیج‌فارس به دست رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه را از دیگر افتخارات استان بوشهر برشمرد و گفت: شهید نادر مهدوی و همرزمانش در خلیج‌فارس با شکست آمریکا در خلیج‌فارس، اقتدار ایران اسلامی را به نمایش گذاشتند.


بیشتر بخوانید


او با اشاره به اینکه هر روز بر توان رزمندگان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه افزوده می‌شود، تاکید کرد: رزمندگان این منطقه در عملیات‌های گوناگون با اقتدار آمریکا را در خلیج‌فارس به ذلت کشیده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر بیان کرد: هر روز بر عزت، توانمندی، اقتدار و صلابت جمهوری اسلامی ایران افزوده می‌شود درحالی که دشمنان ایران رو به افول می‌روند و به نابودی کشیده می‌شوند.

انتهای پیام/ک



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.