هنوز از دفاع مقدس بهره لازم را نبرده ایم

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: هنوز نتوانسته‌ایم از دفاع مقدس استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،امیر سهرابی جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با تسلیت ایام سوگواری اربعین حسینی و دهه آخر ماه صفر در  مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان  گفت: دفاع مقدس ایران را عزتمند و عزیز کرد و قدرت بازدارندگی آن را در نظام بین‌الملل افزایش داده است.


او ادامه داد: شهید شهریاری و افراد بزرگی از استان زنجان در مسئولیت‌های نظام فعالیت دارند که موجب افتخار بوده و ۳۵۳۵ شهید تقدیم شده از سوی این استان مایه افتخار است.

سهرابی افزود: تبیین مفاهیم دفاع مقدس نیاز به ساختار، ابزار و شیوه نوین دارد که اگر نسل جدید را با چنین روش‌هایی با دفاع مقدس آشنا نکنیم، چیزی از دفاع مقدس نخواهند فهمید.

جانشین بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با اشاره به اینکه انتقال مفاهیم دوران دفاع مقدس نیازمند  به راه‌اندازی مرکز فرهنگی و موزه است تا نسل جوان با ارزش‌های دفاع مقدس آشنا شوند، افزود: همانطور که سایر کشور‌ها ساخت مراکز فرهنگی و موزه‌ها را در راس امور خود قرار داده‌اند باید هر چه زودتر این ساختار در استان زنجان نیز راه‌اندازی شود.

در این مراسم سید شمس‌الدین موسوی به عنوان مدیرکل جدید حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان معرفی و جایگزین قاسم محمدی شد.

 

انتهای پیام/ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.