پایان اعزام و پذیرش پرواز زائران اربعین از فرودگاه کرمانشاه

مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با اشاره به پایان اعزام و پذیرش پرواز زائران اربعین از این فرودگاه، گفت : در ایام اربعین (۳۰ شهریور تا۱۱ مهرماه) از فرودگاه کرمانشاه ۳۴ پرواز با جابه جایی هزار و ۲۳۹ زائر اعزام و پذیرش انجام شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، مجتبی بیاتی مدیرکل فرودگاه کرمانشاه با بیان اینکه پرواز از فرودگاه بین المللی کرمانشاه از ۳۰ شهریورماه لغایت ۱۱ مهرماه با برنامه ریزی مدون و دقیق انجام شد، گفت : نظارت شدید و کامل رعایت تمام دستورالعمل های بهداشتی ویژه مقابله با ویروس کرونا در پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به مقصد عتبات عالیات و برعکس انجام شد.

او گفت : این پرواز‌ها از سه شنبه ۳۰ شهریور ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه صبح آغاز شد.

او افزود: سازمان هواپیمایی کشوری از پایان عملیات بازگشت زائران شرکت کننده در مراسم اربعین با بیش از یک هزار و ۱۳۰ سورتی پرواز و انتقال ۱۳۷ هزار و ۶۲۸ زائر حسینی خبر داد که از این تعداد ۸۶ هزار و۲۱۳ نفر اعزام و ۵۱ هزار و ۴۶۹ نفر به کشور بازگشتند.

مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمانشاه با بیان اینکه اکنون ۹ شرکت هواپیمایی ایران ایر، آسمان، کیش ایر، آتا، زاگرس، کاسپین، قشم ایر، ایران ایرتور و شرکت پارس ایر از فرودگاه کرمانشاه فعالیت می‌کنند، افزود: پرواز‌های فرودگاه کرمانشاه به سمت مقاصد تهران، مشهد مقدس، شیراز، عسلویه، کیش، قشم، بندرعباس و شیراز و بالعکس انجام می‌شود.

بیاتی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۱۰ پرواز در هفته به مقصد، مشهد، تهران، بندرعباس و کیش از فرودگاه بین المللی شهید اشرفی اصفهانی کرمانشاه انجام می‌شود، گفت: هواپیما‌ها در این فرودگاه با کمترین تاخیر پرواز می‌کنند .

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار