بازسازی جاده ترانزیتی جم به فیروزآباد

رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم گفت: برای جاده ترانزیتی جم به فیروز آباد فرایند انتخاب پیمانکار برای لکه گیری و ترمیم چاله‌های این محور آغاز شده و به زودی شروع به کار می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در حال حاضر جاده ترانزیتی جم به فیروزآباد تا حد فاصله پلیس راه فراشبند به شهرستان جم بر اثر نشست‌های مکرر جاده و حفره‌های ایجاد شده تبدیل به چاله‌هایی شبیه چاله فضایی در زمان رانندگی و به هنگام عبور با سرعت زیاد از این چاله‌ها شده است که بر اثر نبود مدیریت و ترمیم ناقص کنونی جاده برخی از نقاط آسفالت  کنده شده و  به جای آن سیمان بتنی نامرغوب ریخته شده که بر روی آن روکش آسفالت نشده  و وضعیت را به بدتر از قبل تغییر داده و احتمال ترکیدن لاستیک خودروها را نیز دوچندان می کند.

خرابی بی‌حد و مرز مسیر را بر چهاربانده نبودن و خطرات جاده‌های رخ به رخ  را اضافه کنید که پایتخت اقتصادی ایران باید این جاده ترانزیت باشد.

 نعمت الله حاتمی رئیس راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان جم گفت:  مسیر تعیین شده در حوزه استحفاظی شهر جم به زودی لکه گیری و ترمیم چاله‌های این محور ترانزیتی شروع و عملیات اتمام آن به سرعت انجام می شود.

او بیان کرد: با توجه به اینکه اختصاص بودجه و برنامه ریزی‌های انجام شده به پیمانکار از سوی اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان تعیین می‌شود، بر این اساس می‌توان سرعت و زمان پایان طرح را مشخص کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.