سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان:

سپاهان همیشه قهرمان لیگ بوده است/ با قدرت در مسابقات داخل سالن شرکت می‌کنیم

مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان درباره عملکرد این تیم در لیگ دو و میدانی توضیحاتی را بیان کرد.

عزیز الله مشفقی سرپرست تیم دو و میدانی سپاهان در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات لیگ دو و میدانی اظهار کرد: مسابقات لیگ کیفیت نسبتا خوبی داشت، تنها به دلیل اینکه در هفته‌های پایانی لیگ قرار داشتیم و همین‌ عاملی شده بود تا دوندگان‌ از لحاظ آمادگی و رکوردی به شرایط بالاتری برسند و بتوانند در مرحله پایانی عملکرد بهتری نسبت به ۲ مرحله ابتدایی لیگ داشته باشند.

مشفقی گفت: در بحث اجرایی خوشبختانه مرحله سوم لیگ دو و میدانی در یک ورزشگاه فوق استاندارد برگزار شد و نباید به هیچ وجه کیفیت خوب میزبانی را از یاد برد. از همه مسئولان که برای برگزاری خوب لیگ زحمت‌کشیدند تا یک میزبانی خوب در مشهد داشته باشیم کمال تشکر و قدردانی را دارم. خداراشکر باشگاه سپاهان در طول ۳ سال گذشته حضور مستمر و تاثیرگذاری در لیگ دو و میدانی داشته است، به طوری که با حضور خوب و حمایت‌های بی دریغ مسئولان باشگاه موفق شدیم در هر ۳ سال پیاپی روی سکو باشیم و این اتفاق هم به خودی خود باعث شور و جریان نظام مندی خاصی در بین ورزشکاران شده است.

جابه جایی زمان لیگ دو و میدانی باعث ثبت رکوردهای بهتر ورزشکاران شد 

او ادامه داد: البته سردی هوای مشهد و همچنین مصدومیت جزیی برای برخی از ورزشکاران باعث شده بود که رکورد‌ها در روز نخست مرحله سوم مسابقات لیگ دو و میدانی افت پیدا کند. اما در روز دوم با اعتراض ورزشکاران و مسئولان تیم‌ها، مدیران فدراسیون زمان شروع مسابقات را جابجا کردند و همین عاملی شد تا رکورد‌ها نسبت به روز نخست از شرایط بهتری برخوردار شود. برگزاری لیگ امسال به دلیل مشکلات کرونا زمان‌بندی خاصی نداشت تا ورزشکاران خودشان را بهتر آماده لیگ کنند. امیدواریم در لیگ فصل آینده زمان بندی مشخص در پیش داشته باشیم تا لیگ پویایی برگزار شود. البته این اتفاق هم تنها با ریشه کن شدن ویروس منحوس کرونا امکان پذیر است.

او افزود: ما در این مدت پذیرای قهرمانان تراز اول ایران در سپاهان بوده ایم به نحوی که از ما رضایت کامل داشتند و این نشان دهنده توجه ویژه به بُعد قهرمانی و در کنار آن مباحث ساختار‌مند و همچنین احترام به شخصیت ورزشکاران دوومیدانی از سوی ما است. با فراهم کردن تدارکات لازم مانند هتل، البسه و ... برای ورزشکاران توانسته ایم هم به آن‌ها شخصیت بدهیم و هم نیاز‌های ورزشکاران را تامین کنیم. امیدواریم ورزشکاران طلایی پوش از حضور در تیم ما رضایت کامل داشته باشند و خاطرات خوشی در این ایام برای آن‌ها رقم خورده باشد. این را باید بگویم برای مسابقات داخل سالن برنامه ریزی ویژه‌ای در نظر داریم تا با قدرت بهتری به مسابقات بیاییم.

مشفقی گفت: جا دارد از کلیه کسانی که برای اعتلا و سربلندی باشگاه سپاهان تلاش کردند، آرزوی موفقیت روز افزون داشته باشم و امیدواریم در مسابقات پیش رو به نحو احسن بتوانیم پاسخگوی محبت‌های ساکت و همچنین هیئت مدیره باشگاه سپاهان باشیم. ما با بضاعت بیش از ۵۰ درصدی ورزشکاران اعضای بومی استان اصفهان در لیگ شرکت کردیم و خدا را شکر در پایان‌هم به مقام‌سومی رسیدیم که این نوید بخش روز‌های بهتری برای دو و میدانی خواهد بود.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار