رزمایش نمادین شهری موتورسواران قانونمند

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: رزمایشی نمادین در راستای پویش «من از کلاه ایمنی استفاده می‌کنم» با حضور موتورسواران قانونمند، ساعت ۹ صبح در اصفهان برگزار شد.

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، گفت: موتورسواران حاضر در این رزمایش با توجه به معیار‌های مورد نظر پلیس مانند نداشتن خلافی، داشتن بیمه نامه و رعایت مقررات شناسایی شدند.

او همچنین در سخنرانی پیش از اهدای کلاه ایمنی افزود: بیش از ۵٠ درصد از آمار جانباختگان تصادفات مربوط به موتورسواران بدون کلاه ایمنی بوده است؛ ۸٠ الی ۸۵ درصد از علت‌های مرگ و میر نیز به دلیل ضربه‌های وارد شده به سر، به خاطر نداشتن کلاه ایمنی و یا کلاه غیر استاندارد بوده و رنج سنی افراد حادثه دیده نیز از ۱۵ تا ۳٠ سال بوده است.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان در ادامه از تجلیل و اهدای کلاه ایمنی به موتور سواران حاضر در رزمایش به عنوان الگو برای سایرین خبر داد گفت: پس از اهدای هدایا از انتهای خیابان شهید لاوی به سمت میدان بسیج و نهایتا گلستان شهدا حرکت کرده و در آنجا با اهدای شاخه کل به مقام شامخ شهدا مراسم به پایان رسید.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.