مشترکین ورایزن هدف فیشینگ قرار گرفتند

طبق جدیدترین اطلاعات، مشترکین Verizon هدف یک عملیات فیشینگ پیامکی قرار گرفته اند که سعی در سرقت اطلاعات شخصی آنها دارد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فون آرنا، اخیراً در مورد پیام‌های اسپم دریافت شده توسط مشتریان گزارش‌هایی منتشر شد. این احتمال وجود دارد که شماره تلفن‌هایی که برای ارسال پیام‌های جعلی استفاده می‌شود ناشی از نقض اطلاعات اخیر باشد که ۴۸ میلیون مشترک T-Mobile را تحت تأثیر قرار داده است. متن این پیام‌ها طوری بود که انگار از T-Mobile آمده است و به دلیل قطعی روز قبل، این شرکت ۱۰۰ دلار به عنوان هدیه به گیرندگان پیام ارائه می‌دهد.

اکنون نیز به نظر می‌رسد مشتریان Verizon در حال دریافت پیام‌های ناخواسته فیشینگ هستند. در پیامی متنی که از یک شماره تلفن ساختگی (۵۶۲-۶۶۶-۱۱۵۹) آمده است: "Verizon Free Msg: قبض سپتامبر پرداخت شد. با تشکر، (نام مشتری)! این یک هدیه کوچک برای شما است. " و در انتها پیوندی آمده است.

مشترکین ورایزن هدف فیشینگ قرار گرفتند

مشخصا این پیام فیشینگ است، چون برای پرداخت قبض خدمات دهنده هدیه نمی‌دهد و لینکی را نمی‌فرستد. اگر از این قبیل متن‌ها دریافت کردید، روی لینک کلیک نکنید. در این صورت، ممکن است به سایتی هدایت شوید که از شما می‌خواهد اطلاعات شخصی خود مانند نام، آدرس، کد ملی، شماره تلفن و سایر اطلاعات تان را وارد کنید که در این صورت با در خطر جدی افتادن اطلاعات مواجه خواهید شد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار