فیض: نباید در باد این نتایج ورزش کشتی بخوابیم/ خیلی از تیم‌ها با کشتی گیران اصلی خود شرکت نکرده بودند

اکبر فیض پیشکسوت کشتی ایران درباره مراسم تجلیل از پیشکسوتان ورزش ایران توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اکبر فیض پیشکسوت کشتی ایران در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان و قهرمان‌های ورزش کشور اظهار کرد: کمیته ملی المپیک کار درستی را آغاز کرده و این تجلیل‌ها بسیار کار زیبایی است. چرا که چنین تجلیل‌هایی برای جوان‌ها انگیزه می‌شود و به آن‌ها نشان می‌دهد که اگر پا به سن بگذاند دیده می‌شوند و به آن ها در ورزش احترام می گذارند.

فیض درباره عملکرد کشتی گیران کشورمان در رقابت‌های قهرمانی کشور گفت: کشتی‌های بسیار خوبی را از ملی پوشانمان دیدیم. تیم جوانی داریم و می‌توان نوید این را داد اگر این جوان ها را حفظ کنیم و به دیگر کشتی گیران نیز بها داده شود کشتی ایران می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن در جهان داشته باشد. به تمام مربیان سازنده کشورمان تبریک می‌گویم چرا که اعتقاد دارم حاصل کار این مربیان همین اتفاق و نمایش درخشان کشتی گیرانمان در نروژ بود.

فیض افزود: از طرفی باید برای این اتفاق و عملکرد کشتی گیرانمان خوش حال باشیم، اما نباید در باد این نتایج باشیم و احساس کنیم کار را تمام کرده ایم. در این مسابقات خیلی از تیم‌ها با ترکیب کامل شرکت نکرده بودند که موضوع مهمی است. ما باید روند مثبت خود و برگزاری مسابقات انتخابی را ادامه دهیم و فکر نکنیم به غیر از این بچه‌ها دیگر کسی را در کشتی نداریم، خدارا شکر پشتوانه‌های خوبی داریم و فکر می‌کنم در سال‌های آینده اتفاقات خوبی را در کشتی ایران شاهد خواهیم بود.

پیشکسوت کشتی درباره عملکرد پژمان درستکار در مسابقات جهانی اظهار کرد: درستکار مربی جوان و خوبی است، اما در ۴۰ روز نمی‌توان تیم را جمع کرد، اگر بخواهیم عملکرد واقعی این کادر را مشاهده کنیم باید به آن‌ها زمان داد و منتظر ماند و دید در مسابقات آینده چه نتایجی کسب می‌کنند.

او ادامه داد: با این که من اعتقاد داشتم کادر فنی تیم ملی باید آدم‌های با تجربه‌ای باشند، اما در بحث روحیه دادن و آماده کردن ستارگان کشتی، می‌توان گفت که درستکار عملکرد خوبی داشته است.

فیض درباره صحبت‌های علیرضا دبیر درباره برترین بودن کشتی ایران در جهان گفت: نمی‌توان به این راحتی و بعد از یک سری از مسابقات این حرف‌ها را مطرح کرد، چرا که عیار واقعی این مسابقات سال آینده معلوم خواهد شد. به عنوان مثال در وزن یوسفی ۲ نفر برتر این وزن در رقابت‌های قهرمانی جهان حاضر نبودند، این موضوع را باید حتما در نظر گرفت.

او افزود: باید از این مدال‌ها خوش حال باشیم و به آن‌ها افتخار کنیم، اما نباید فکر کنیم که کار تمام شده است و برترین تیم جهان هستیم.


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۹ مهر ۱۴۰۰
تو چرا میسوزی وناراحتی؟؟؟؟!!!!
آخرین اخبار