مقدماتی جام جهانی فوتبال؛

برزیل و آرژانتین، شکست برایشان معنی ندارد!

تیم‌های ملی فوتبال برزیل و آرژانتین عملکرد بسیار درخشانی را در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی ثبت کرده اند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مسابقات مقدماتی جام جهانی قطر در منطقه آمریکای جنوبی بامداد امروز با برگزاری ۵ دیدار پیگیری شد که در مهمترین مسابقات تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین موفق شدند حریفان خود را شکست دهند و به صدرنشینی مقتدرانه خود در این منطقه ادامه دهند.

برزیلی‌ها، اروگوئه را با نتیجه ۴ بر یک شکست دادند و یاران لیونل مسی هم موفق شدند در مسابقه‌ای خانگی مقابل پرو یک بر صفر به پیروزی برسند و فاصله خود را با برزیل صدرنشین حفظ کنند.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین در این مرحله از مسابقات یازده مسابقه برگزار کرده اند و در این بازی‌ها هیچ شکستی را تجربه نکرده اند. برزیلی‌ها در ۱۱ بازی ۱۰ پیروزی و یک تساوی کسب کرده اند و آلبی سلسته نیز با ۷ پیروزی و ۴ تساوی پشت سر تیم قدرتمند برزیل قرار دارد.

تیم‌های ملی برزیل و آرژانتین که اکنون در رتبه‌های اول و دوم منطقه آمریکای جنوبی قرار دارند، نسبت به سایر تیم‌های این منطقه که ۱۱ مسابقه انجام داده اند یک بازی کمتر کرده و با ۱۱ مسابقه در این جایگاه قرار دارند.

این ۲ تیم این نتایج را در شرایطی به دست آورده اند که در مسابقات این دوره از مقدماتی جام جهانی هنوز مقابل یکدیگر قرار نگرفته اند.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار