مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی گفت:ریشه عمده مشکلات مربوط به گرانفروشی در بازار، به قیمت‌گذاری اجناس و کالا‌ها از سوی واحد‌های تولیدی بر می‌گردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سیداحد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی در جلسه کمیته حقوقی تعزیرات حکومتی آذربایجان شرقی  گفت:با توجه به اینکه منشأ قیمت گذاری، واحد‌های تولیدی هستند و بر اساس سیاست‌های ابلاغی سازمان تعزیرات حکومتی، کنترل باید از منشأ انجام شود بنابراین گشت‌های مشترک بازرسی از این واحد‌ها انجام می‌شود.

او با تاکید بر لزوم در اولویت قرار گرفتن بازرسی از واحد‌های تولیدی از سوی گشت‌های مشترک افزود: برنامه ریزی‌های لازم در این زمینه باید انجام و اقدامات ضروری اتخاذ شود.

او گفت: گشت‌های مشترک باید قیمت گذاری و سود حاشیه‌ای ایجاد شده در واحد‌های تولیدی را که بخش عمده مشکلات مربوط به گرانفروشی‌ها را به وجود می‌آورد، کنترل کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی برنامه ریزی فوری و شروع این بازرسی‌ها را خواستار شد و ادامه داد: براساس برنامه ریزی انجام شده، گشت‌های مشترک این نهاد و سازمان صنعت، معدن و تجارت به صورت مستمر در بازار حضور یافته و قیمت‌ها را کنترل و با متخلفان برخورد خواهند کرد.

یوزباشی  یادآوری کرد: روند بازرسی گشت‌ها از بازار باید هر روز با جدیت بیشتر ادامه یابد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.