تعطیلی ادارات در روزهای پنجشنبه در دست بررسی است

استاندار بوشهر گفت: در حال بررسی موضوع تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه هستیم و اگر به راهکاری برسیم اعلام خواهیم کرد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، احمد محمدی زاده استاندار بوشهر امروز در حاشیه نشست با اعضای شورای اسلامی استان در پاسخ به سوال خبرنگاران در مورد فعالیت ادارات در روز پنجشنبه بیان کرد: این موضوع به قانون تبدیل شده است و تا جایی که من اطلاع دارم به جز ۲ استان در سایر نقاط کشور در حال اجرا است.

او عنوان کرد: اما در حال بررسی موضوع تعطیلی ادارات در روز پنجشنبه هستیم که اگر به راهکاری برسیم اعلام خواهیم کرد و در غیر این صورت طبق روال کنونی فعالیت ادارات ادامه خواهد داشت.

پیرو مصوبه جلسه هیات وزیران در تاریخ ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ مبنی بر لغو تعطیلی ادارات و سازمان های دولتی سراسر کشور، تعطیلی ادارات استان بوشهر در روزهای پنجشنبه لغو شد و از ۱۶ شهریور دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر، از شنبه تا چهارشنبه ۷ تا ۱۴:۳۰ و روز پنجشنبه از ساعت ۷ تا ۱۳:۳۰ کار می‌کنند.

لغو تعطیلی پنجشنبه‌ها با گلایه‌های فراوان کارمندان رو به رو شد به ویژه با توجه به اینکه این تعطیلی در برخی دستگاه‌ها مانند دانشگاه‌ها رعایت نمی‌شود.


بیشتر بخوانید


تعطیلی ادارات استان بوشهر در روزهای پنجشنبه، سال ۱۳۹۰ برقرار شد و این روال تا مهر ۱۳۹۷ ادامه داشت.

۱۴ مهر سال ۱۳۹۷، با ابلاغ معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار بوشهر و با هدف ارائه خدمات مطلوب و جلب رضایت مراجعان در شرایط خاص اقتصادی کشور، تعطیلی پنجشنبه‌ها لغو شد.

از آن زمان تا ۲۰ فروردین ۱۳۹۸، ساعات کار ادارات از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۷ تا ۱۴:۳۰ و پنجشنبه از ۷ تا ۱۳:۳۰ بود.

اما از ۲۱ فروردین ۱۳۹۸ تعطیلی ادارات در روز‌های پنجشنبه دوباره برقرار شد و تا نیمه شهریور امسال ادامه داشت.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.