کاخ سفید:

پول های بلوکه شده افغان ها را هرگز آزاد نمی کنیم

مقامات وزارت مالیه آمریکا می‌گویند که ادامه تحریم‌های اقتصادی بر طالبان یک امر ضروری است.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، والی آدیمو معاون وزارت مالیه آمریکا در نشست استماعیه‌ای کمیته بانکداری سنای آمریکا گفت:"تحت هیچ شرایطی به طالبان اجازه نخواهد داد تا به پول‌هایی که مربوط به مردم افغانستان است دسترسی پیدا کند".

وی بیان داشت:" نیاز است تا راه‌های مشروع برای فراهم آوری کمک های بشری برای افغان ها پیدا شود".

این گفته‌ها درحالی مطرح می‌شود که پیش از این سر منشی عمومی سازمان ملل متحد از بحران بزرگ بشری در افغانستان هشدار داده و خواهان کمک‌های بشر دوستانه عاجل به این کشور شده بود. 

گفتنی است که با سقوط حکومت پیشین و تسلط طالبان بر افغانستان امریکا بیش از 9 میلیارد دالر پول نقد بانک افغانستان را منجمد کرده است.

انتهای پیام/

برچسب ها: طالبان ، آمریکا ، تحریم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۴:۴۶ ۲۸ مهر ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
از دزدان غارتگرانی همچون آمریکای تروریست تروریست پرور جنایتکار ضد حقوق بشر بی عدالت تبعیضگران خبیث و همپیمانان خبثشان بیشتر از این هم توقع نیست غیر از پولهای مردم مظلوم تهی دستان بینوایان افغانستان پولهای ایرانیان مظلوم بینوایان را هم بلوکه کرده ایید و نمی دهی پولهای بسیاری از کشورها رو بالا کشیدی و هاپولی کرده ایید و باجگیری هم می کنید ولی منتظر تمامی کارهای ظالمانه و ستمگرانهتان باشید فرعونه زمانه برده داران ملعونین عقوبتهای بسیار بدی در انتظارتان است که 100% درصد فروپاشی و تجزیه و خار و ذلیل و حقیر خواهید شد و دیگر تا ابدیت باقیست روی ابر قدرتی و یک تازی را در جهان نخواهید دید . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار