شجاعی:بانوان بسکتبالیست کشورمان خود را برای کاپ آسیا آماده می‌کنند

نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال درباره شرایط تیم ملی بانوان ایران توضیحاتی را ارائه داد.

به گزارش خبرنگار  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریده شجاعی نایب رئیس زنان فدراسیون بسکتبال ایران درباره اردوی تمرینی تیم ملی بانوان کشورمان اظهار کرد: ورزشکاران تیم ملی که در این اردو هستند خود را برای مسابقات کاپ آسیا آماده می‌کنند.

او ادامه داد: این مسابقات از ۱۶ آبان برگزار می‌شود و ما نیز با تیم‌های لبنان و سوریه همگروه هستیم و با این ۲ تیم بازی خواهیم کرد. در کل در این بازی‌ها ۶ تیم حضور دارند که از بین این تیم‌ها تنها یک تیم مرحله بعدی این مسابقات صعود خواهد کرد.

او در ادامه گفت: تمرینات از مدت‌ها قبل آغاز شده است و در این مدت تمام مسئولین مخصوصا رئیس فدراسیون همکاری‌های لازم را انجام داده اند و ملی پوشان با کمک کادر فنی خیلی قدرتمند تمرین می‌کنند و مصمم هستند تا قهرمانی این مسابقات را به نام خود کنند.

شجاعی درباره انتخاب نفرات گفت: اکنون ۱۵ نفر در تمرینات هستند، اما تیم ما با ۱۲ نفر اعزام می‌شود و ۳ نفر خط می‌خورند. امیدوارم تیمی قدرتمند را وارد مسابقات کنیم و بچه‌ها وارد حاشیه نشوند و امیدوارم قهرمانی این دوره را به نام خود کنیم و به گروه یک آسیا صعود کنیم.

شجاعی درباره طلب خانواده پورحیدری از باشگاه استقلال گفت: نهایت کم لطفی مدیران باشگاه استقلال نصیب خانواده پور حیدری شده است؛ و حتی دیگر نمی‌خواهم درباره این مسائل صحبت کنم و من بسیار متاسفم برای آن‌ها نه به خاطر آن مبلغ کم بلکه به دلیل حرمتی که برای منصور پورحیدری قائل نبودند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار