"بابارشانی" با دمای منفی هفت درجه سردترین نقطه کشور اعلام شد

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان گفت: شهر بابارشانی بیجار در شبانه‌روز گذشته با دمای منفی هفت درجه رکورد سردترین نقطه کشور را از آن خود کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج،علی پناهی معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان با اشاره به اینکه در شبانه روز گذشته ۱۱ ایستگاه استان دمای منفی را تجربه کردند، اظهار داشت: پس از بابارشانی با دمای منفی هفت، قاملو، سراب شهرک و دیواندره دمای منفی چهار، دهگلان، هزارکانیان و سقز دمای منفی سه، زرینه منفی ۲ و مریوان، کامیاران و موچش منفی یک درجه سانتی‌گراد را داشتند.

پناهی با بیان اینکه دمای شهر سنندج مابین صفر و ۲۲ درجه سانتی‌گراد در نوسان بود، افزود: سلین اورامان با دمای ۲۷ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان کردستان در شبانه‌روز گذشته بود.

او اضافه کرد: از امروز تا پایان هفته دمای هوای استان حدود چهار تا پنج درجه سانتی گراد کاهش می‌یابد و شرایط یخبندان را در نقاط سردسیر و مرتفع همچنان خواهیم داشت.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی کردستان ادامه داد: امروز و فردا نیز شاهد وزش باد شدید در استان هستیم که سبب خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

پناهی یادآور شد: روز سه‌شنبه موج ضعیفی از شمال استان عبور می‌کند که وقوع بارش‌های پراکنده در شهر‌های بانه، سقز، زرینه و دیواندره دور از انتظار نیست.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.