چشمی که در داخل کنسرو لوبیا پنهان شده بود!

یک کارگر انگلیسی بعد از باز کردن درب قوطی کنسرو لوبیا با صحنه‌ای بسیار عجیب و چندش آور مواجه شد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از nypost، مردی ادعا می‌کند که یک چشم را در داخل قوطی لوبیای پخته خود پیدا کرده است. این مرد انگلیسی از طرفداران لوبیا پخته است، ولی شاید هرگز نتواند غذای مورد علاقه اش را بخورد. مارتین فورد ۵۴ ساله بعد از یک روز پرمشغله کاری در یک سایت ساختمانی، کنسرو لوبیا برانستون را از فروشگاه محله خود در پلیموث دوون انگلستان برای شام خریداری کرد. اما این کارگر ساختمانی پس از گرم کردن آن جسمی شبیه مردمک چشم را از کاسه بیرون آورد، منظره‌ای که بسیار چندش آور بود.

کنسرو لوبیا

مارتین به سان گفت: " نزدیک بود بیهوش شوم، از آن زمان احساس بیماری می‌کنم. معده قوی دارم و کاملاً عاشق لوبیا هستم، اما احتمالا دیگر آن را نمی‌خورم. روز کاری سختی را پشت سر گذاشته بودم و به دنبال یک شام سریع بودم. حبوبات غذای من هستند، بنابراین سریع یک قوطی را باز کردم، آن را در یک کاسه ریختم و مستقیماً روی گاز گذاشتم که با این صحنه عجیب رو به رو شدم. چنگالی برداشتم و از فرص گرسنگی به سمت کنسرو شیرجه زدم، ولی متوجه شدم چشمی از لابه لای لوبیا‌ها به من خیره شده است."

مارتین فورد

یکی از سخنگویان شرکت برانستون گفت: " به نظر می‌رسد این قضیه به دلیل سوراخ کوچک قوطی باشد که به هوا اجازه ورود داده و باعث ایجاد کپک شده است. آسیب به قوطی یک اتفاق نادر است و به احتمال زیاد در زمان حمل و نقل یا در هنگام جا به جایی در فروشگاه این مورد اتفاق افتاده است. ما برای بررسی بیشتر با مصرف کننده تماس خواهیم گرفت و صمیمانه از او عذرخواهی می‌کنیم." یکی از سخنگویان آژانس استاندارد‌های غذایی گفت: "ما از حادثه مربوط به شی پیدا شده در داخل قوطی لوبیا مطلع شده ایم و در حال حاضر به همراه مقامات مربوطه در حال بررسی این موضوع هستیم."


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۲۲:۲۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
کاملا مشخصه که کپکه، کپک ها اشکال مختلفی دارند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۶ ۲۱ آبان ۱۴۰۰
کپکه از این اتفاقها میوفته بهتره یکمی در ارتباط با روش تولید کنسرو ماهی در ایران خبری تهیه کنید تا مردم مطلع شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۰ ۱۲ آبان ۱۴۰۰
کاملا مشخصه کپک ه
Germany
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
اینکه کپک نیست، کجاش کپکه؟ عین روز روشنه که چشم یک جاندار هست و حتی ممکنه چشم انسان باشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۱ ۰۶ آبان ۱۴۰۰
من دیگه کنسرو لوبیا نمیخورم
آخرین اخبار