کمالوند: ۵ متر در شهر چاه بکنیم به نفت می‌رسیم، اما برای تهیه آب معدنی هم مشکل داریم/ تا چهارشنبه به بازیکنانم پول ندهند می‌روم

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان درباره شرایط تیمش توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  فراز کمالوند، سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از پیروزی یک بر صفر تیمش برابر پدیده خراسان اظهار داشت: بازی بسیار خوبی بود و هر ۲ تیم خوب بازی کردند. اگر توپ‌های ما به گل تبدیل می‌شد می‌توانستیم با گل‌های بیشتری بازی را ببریم. البته تیم پدیده هم بسیار زحمت کشید و در نیمه دوم بازی پایاپایی ارائه کرد. پدیده از دقیقه ۷۰ به بعد به تیم ما فشار ٱورد، اما در مجموع ۳، ۴ موقعیت ۱۰۰ درصد داشتیم.

کمالوند در ادامه گفت: ما مظلوم‌ترین تیم ایران هستیم. همین تیم پدیده نزدیک ۱۰ درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانش را پرداخت کرده است، اما ما یک ریال هم پول نگرفته‌ایم. شهری که روی گنج خوابیده و بسیاری از مشکلات اقتصادی کشور از طریق همین خوزستان و مسجد سلیمان رفع می‌شود، من از ریاست محترم و محبوب کشورمان خواهش می‌کنم به استان خوزستان توجه ویژه داشته باشد. برای استانی که این همه مشکل نفت و بنزین را حل می‌کند و استان اول کشور به شمار می‌رود، خیلی بد است که مردم آن به این شکل زندگی کنند. مردم مسجد سلیمان جز فوتبال دلخوشی دیگری ندارند. شهر‌های دیگر استان هم همین مشکل را دارند. این برد را به مردم اندیکا تقدیم می‌کنم. انتظار دارم یک نفر به تیم ما رسیدگی کند.

نفت مسجد سلیمان

او افزود: آقای زنگنه که از فوتبال متنفر بود و تیم‌ها را به نابودی کشید، اما از وزیر جدید نفت انتظار دارم یک بار به استان ما بیاید و شوق مردم را ببیند. اگر شرایط این طور ادامه پیدا کند من به شما قول می‌دهم ۲ سال بعد نفت مسجد سلیمان و نفت آبادان وجود نخواهند داشت.

سرمربی نفت مسجد سلیمان گفت: نمی‌شود یک شهر روی گنج باشد، اما تیمش به خاطر یک آب معدنی مشکل داشته باشد. اول باید تکلیف این تیم مشخص شود که برای چه کسی است. ما آخرین تیمی بودیم که کارمان را شروع کردیم. از فصل گذشته هم ۲ بازیکن باقی ماندند. ما نه بازی دوستانه‌ای انجام دادیم و نه توانستیم کار تاکتیکی انجام دهیم. اصلاً مشخص نیست باشگاه ما چطور اداره می‌شود. روز اول کارت بازیکنان‌مان یک ساعت مانده به بازی صادر شد، هفته دوم زمین نداشتیم و پشت در ورزشگاه فولاد ماندیم، دوباره امروز هم کارت ۳، ۴ نفر از بچه‌های ما را ندادند. از نورشرق خواهش می‌کنم عدالت را برقرار کند. من از همین جا به مسئولان تیم‌مان اعلام می‌کنم ۷۲ ساعت فرصت دارند تکلیف پول بازیکنان را مشخص کنند. اگر قرارداد بچه‌ها تا روز چهارشنبه مشخص نشود، با تمام احترامی که قائلم از روز چهارشنبه دیگر سرمربی نفت مسجدسلیمان نخواهم بود. ما ۳ بازی است میهمان هستیم، زیرا نه امکانات داریم، نه پزشک و فیزیوتراپ. بازیکنم زمین می‌خورد، به دستیارم می‌گویم برو درمانش کن. بعد هم می‌گویند کمالوند استعفا می‌دهد، استعفا ندهم چه کار کنم؟ یک نفر بیاید جای من این مشکلات را حل کند. ۳ بازی گذشته، اما هیچکس کنار تیم ما نیست. ما هر روز جنگ اعصاب داریم. مربیگری به چه قیمتی؟ مگر می‌شود یک تیم پزشک نداشته باشد؟ ۴ روز مانده به مسابقه با لودر آمدند وسط زمین که بازی با سپاهان مجبور شویم به ورزشگاه فولاد برویم.

کمالوند گفت: مجموع بودجه تیم ما یک پانزدهم بودجه تیم‌های دیگر است. من بازیکنی در لیگ برتر می‌شناسم که معادل ۸۰ درصد قرارداد تمام اعضای تیم ما پول گرفته است. کل تیم ما با ۲۰ میلیارد تومان جمع می‌شود، اما همین مبلغ را هم از ما دریغ کرده اند. مانند آدمی که جیبش پُر پول است، اما نمی‌تواند خرج کند هستیم. ۵ متر در شهر چاه بزنیم به نفت می‌رسیم، اما پول نداریم. تنها امیدواری من این است که آقای رئیسی این بار را از دوش مردم خوزستان بردارد.

نفت مسجد سلیمان

او افزود: به خدا برای مردم خوزستان فوتبال از نان شب مهم‌تر است. شما نمی‌دانید در ۲۵ روز گذشته چه بر سر من گذشته است. ما در ۱۵ روز اول یک دست پیراهن نداشتیم. مگر می‌شود یک تیم در لیگ حرفه‌ای توپ، پیراهن و پزشک نداشته باشد؟ در ۲ بازی اول سرپرست هم نداشتیم، پول که هیچ، اینقدر مشکل داریم که به پول نمی‌رسد. من فقط آمدم که این حرف‌ها را بزنم. اگر دلتان برای مردم خوزستان می‌تپد فکری به حال تیم ما کنید.


بیشتر بخوانید


سرمربی نفت مسجد سلیمان در واکنش به این که گفته می‌شود وزارت نفت دستور داده تا به مشکلات تیم‌های نفتی رسیدگی شود گفت: بازیکنان ما تاکنون یک ریال پول نگرفته اند. ما چند هفته می‌توانیم با این وضعیت دوام بیاوریم؟ من می‌گویم عدالت باشد. اگر فلان تیم صنعتی ۳۰۰ میلیارد هزینه می‌کند و بابت یک بازیکن ۳۰ میلیارد می‌دهد، چرا یک دهم این پول به نفت مسجد سلیمان نرسد؟ یک تیم خوشی زده است زیر دلش و با پرواز چارتر و فلان امکانات به شهر‌های دیگر می‌رود، یک تیم هم مانند ما پزشک و آب معدنی ندارد. حالا جالب است جلوی صدور کارت بازی ما را هم می‌گیرند. این دیگر ظلم مضاعف است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار