رابط کاربری جدید One UI ۴ به زودی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد

شرکت سامسونگ در حال کار بر روی رابط کاربری جدید One UI ۴ براساس آخرین سیستم عامل اندروید ۱۲ است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از gizmochina، سامسونگ نسخه بتای One UI ۴ مبتنی بر اندروید ۱۲ را برای Galaxy Fold۳ و Galaxy Flip۳ عرضه می‌کند. این غول فناوری کره جنوبی اخیراً آزمایش بتا را برای گوشی‌های پرچمدار سری گلکسی اس ۲۱ و گوشی‌های هوشمند تاشو خود شروع کرده است. Galaxy Z Fold۳ و Galaxy Z Flip۳ اکنون به لیست دستگاه‌های واجد شرایط اضافه شده اند. گزارش‌ها نشان می‌دهد که کاربران Galaxy Z Fold۳ و Galaxy Z Flip۳ در کره جنوبی و هند می‌توانند در برنامه آزمایشی بتا One UI ۴ ثبت نام کنند، البته برای تکمیل مراحل ثبت نام، دستگاه‌ها باید آنلاک باشند.

 رابط کاربری One UI ۴

کاربران واجد شرایط می‌توانند وارد برنامه Samsung Members شوند و سپس روی دکمه ثبت نام One UI ۴ beta از صفحه اطلاعیه‌ها ضربه بزنند. پس از ثبت نام، به روز رسانی چند دقیقه بعد برای دانلود ارائه می‌شود. سامسونگ پیاده‌سازی Material You خود را برای One UI و همچنین توانایی تعیین اهداف سلامتی را با استفاده از Samsung Health Together نشان داده است، بنابراین گروه‌ها می‌توانند در تکمیل اهداف تمرینی یا ورزشی با هم رقابت کنند.

گوشی های هوشمند

یک ویژگی جدید به نام اشتراک‌گذاری سریع وجود دارد که امکان انتقال یکپارچه بین دستگاه‌های گلکسی و موارد دیگر را فراهم می‌کند. به‌روزرسانی جدید One UI ۴ ویژگی SmartThings Find را در مواردی مانند Galaxy Buds و S Pens گسترش می‌دهد و از ۱.۵ میلیارد نمونه تبادل داده بین دستگاه‌های سامسونگ در یک شبکه برای کمک به شناسایی دقیق مکان لوازم جانبی گمشده استفاده می‌کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار