سرمربی تیم والیبال سپاهان:

نمی‌خواهم دیگر بازیکنانم را به‌دلیل مصدومیت از دست بدهم

محمدی راد گفت: امیدوارم فصل جدید شرایط تیم‌ به گونه‌ای پیش رود تا بتوانیم پتانسیل تیم‌مان را حفظ کنیم  و از همه بازیکن در مسابقات استفاده کنیم.

رحمان محمدی راد سرمربی تیم والیبال سپاهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، در خصوص برنامه های این تیم برای فصل جدید گفت: باتوجه اینکه در ابتدای لیگ والیبال قرار داریم منتظر هستیم که نسبت به همه تیم ها شناخت خوبی پیدا کنیم، در بازی قبلی‌مان در مقابل تیم پیکان با توجه به اینکه پیکان نفرات اصلی اش را در اختیار نداشت توقع داشتیم که بتوانیم در برابر این تیم برنده شویم و خوشحالم که توانستیم یک بازی را  در خارج از خانه  با نتیجه ۳ بر صفر پیروز شویم و برای بازی در برابر تیم های شهرداری گنبد و شهرداری ورامین به خوبی آماده شویم.

او افزود: درست است که تیم شهرداری گنبد دو بازی گذشته خود را واگذار کرده اما من فکر می‌کنم که شکل بازی‌شان به گونه‌ای است که کار را برای تیم ما سخت می کند، چراکه با توجه به تجربه های خوب و جوانی تیمشان  بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی نهایت سعی مان را خواهیم کرد که  از یک بازی خانگی نتیجه دلخواهمان را به دست بیاوریم.

سرمربی تیم والیبال سپاهان نیز در خصوص بازی با تیم ورامین بیان کرد: در روز چهارشنبه  با تیم ورامین بازی داریم  و امیدوارم بتوانیم شرایطی را به وجود بیاوریم که از همه نفرات در دو مسابقه این هفته استفاده کنیم، چراکه باتوجه به اینکه شروع فصل جدید است، با توجه به مصدومیت ها و شرایطی که درپیش رو خواهیم داشت نمی خواهیم بازیکن دیگری را از دست بدهیم، امیدوارم شرایطمان به شکلی باشد که بتوانیم پتانسیل تیم‌مان را حفظ کنیم.

او در رابطه حضور فرهاد قائمی در تیم والیبال سپاهان تصریح کرد: جا دارد  به آقای قائمی به واسطه درگذشت پدر گرامیشان از طرف خانواده بزرگ سپاهان تسلیت بگویم  و مطمئنا فعلا ما ایشان را همراه تیم نخواهیم داشت.

محمدی راد در خصوص برنامه باشگاه سپاهان در ورزشگاه نقش جهان و حضور هواداران متذکر شد: من فکر می‌کنم برنامه سپاهان برای اولین بار اتفاق افتاده باشد و برای بنده بسیار جذاب بود چراکه اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه حاکم بود و خوشحالم که بعد از دو سال مجدداً حضور هواداران را در ورزشگاه می بینم و  امیدوارم شرایطی به وجود آید که همراهی هواداران  را همیشه داشته باشیم.

 

انتهای پیام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.