لزوم معرفی خراسان رضوی به‌عنوان مقصد گردشگری‌ سلامت

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی باید به‌عنوان مقصد گردشگری‌سلامت در سطح بین‌الملل مطرح شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محمدصادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی در نخستین نشست گردشگری سلامت خراسان رضوی گفت: واکسیناسیون کرونا امید رونق گرفتن بخش اقتصادی را افزایش داده و باید با برنامه ریزی صحیح و منسجم، خراسان رضوی به عنوان استانی پیشرو و مقصد گردشگری سلامت در سطح ملی و بین‌المللی مطرح شود.

او افزود: خراسان رضوی از نظر گردشگری سلامت، تا قبل از شیوع ویروس کرونا عملکرد و شرایط خوبی داشت و تعامل مثبت و سازنده ای بین دستگاه‌های اجرایی از جمله میراث فرهنگی و دانشگاه علوم پزشکی استان ایجاد شده بود.

معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی ادامه داد: این در حالی است که با هجوم ویروس کرونا، بخش گردشگری سلامت استان خراسان رضوی بیشترین خسارت را از این ناحیه متحمل شد.

براتی بیان کرد: ضرورت جلب اعتماد گردشگران سلامت را از اهم مواردی دانست که باید برای آن برنامه ریزی کرده و اقدامات خاصی انجام داد.

او تصریح کرد: لزوم تشکیل قرارگاه عملیاتی برای ساماندهی و پیگیری تخصصی مسائل حوزه گردشگری سلامت از مهمترین اقداماتی است که در دستور کار استان قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام//ف.ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.