هدست AR/VR اپل در سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد؟

شایعه شده است که هدست AR/VR شرکت اپل یک دستگاه برتر در سال ۲۰۲۲ خواهد بود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از تچ رادار، هدست AR/VR اپل که تجربه‌های واقعیت افزوده و واقعیت مجازی را ارائه می‌دهد و در واقع یک هدست واقعیت ترکیبی است، مدت زیادی است که بدون پیشرفت خاصی باقی مانده است. البته آخرین اطلاعات فاش شده در مورد سخت افزار، نشان می‌دهد که این یک دستگاه درجه یک خواهد بود و ممکن است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

طبق گزارش خبرنامه Power On که توسط مارک گورمن نوشته شده است، اطلاعات جدیدی درباره آن وجود ندارد، اما با توجه به توضیحات ارائه شده به نظر می‌رسد که این هدست در زمان عرضه خود یکی از بهترین هدست‌های موجود خواهد بود. گورمن می‌نویسد: "اپل در حال برنامه ریزی برای عرضه دستگاه گران قیمت خود با تراشه ها، نمایشگرها، حسگر‌ها و ویژگی‌های مبتنی بر آواتار در اوایل سال آینده است."

هدست AR/VR اپل

فیسبوک (که اکنون متا نامیده می‌شود) در حال برنامه‌ریزی برای ارائه جانشینی برای Oculus Quest ۲ است که گران‌تر و قدرتمندتر خواهد بود. با اینکه اطلاعات زیادی درباره آن در دست نیست، اما این دستگاه رسمی است و وعده عرضه آن در سال ۲۰۲۲ داده شده است.

با توجه به آنچه گورمن می‌گوید، هدست واقعیت ترکیبی اپل نیز از نظر کارایی و قیمت در مسیر مشابه هدست فیسبوک قرار خواهد گرفت. فناوری مورد نیاز برای این هدست‌ها همیشه در حال بهبود است و سال آینده می‌تواند از نظر سخت‌افزاری کاربران را شگفت زده کند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار