قاسمی: کیهانی دو و میدانی را به نابودی کشاند/ ورزشکاران دل خوشی از او ندارند

دونده سرعتی کشورمان بابت توهین مجید کیهانی به رئیس فدراسیون دو و میدانی واکنش نشان داد.

رضا قاسمی دونده سرعتی کشورمان در گفت و گو با خبرنگار  پایه و آبی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،گفت: با توجه به اتفاق رخ داده در کمیته ملی المپیک و توهین مجید کیهانی به هاشم صیامی، باید بگویم که کیهانی رشته ورزشی دو و میدانی را به نابودی کشاند و باعث شد خیلی از قهرمانان دو و میدانی به خاطر ندانم کاری او  بقاء در این رشته ورزشی  را به لقایش ببخشند.

او ادامه داد: کیهانی حق ندارد به دو و میدانی ورود کند چرا که کسی دل خوشی از او ندارد و دوباره آرامش این رشته ورزشی را بهم می‌ریزد. متاسفانه در دوران کیهانی بی احترامی به ورزشکاران صورت گرفته است و او خیلی راحت زحمات صیامی و دوندگان را به بازی می‌گیرد. صیامی به صورت شبانه روز به فکر پیشرفت دو و میدانی است. آقای کیهانی! اگر شما رئیس خوبی بودید وزارت ورزش شما را از حضور در انتخابات منع نمی‌کرد و اکنون به جای صیامی شما رئیس فدراسیون دو و میدانی بودید. کیهانی  آن قدر در دوره ریاست خود راه را اشتباهی رفت که خاطرات بدی در میان دو و میدانی کاران به جا گذاشت.

او در پایان گفت: آقای کیهانی! شما  دوباره حق ندارید وارد دو و میدانی  شوید، زیرا هیچ کدام از دوندگان، شما را دوست ندارند.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار