نویدکیا گفت: تیم من باید در زمین و براساس فوتبال تاکتیکی بازی کند نه احساسات.

به‌گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان درخصوص شکست تیمش در دربی نصف‌جهان مقابل ذوب‌آهن گفت: نیمه‌اول فوتبال خوبی ارائه کردیم موقعیت‌های خوبی داشتیم و فوتبال مالکانه‌ای را به‌نمایش گذاشتیم و حتی یک پنالتی به‌دست آوردیم که از دست رفت، در نیمه‌دوم برخلاف نیمه‌اول بچه‌ها تمرکزشان را بر سر یک کرنر از دست دادند و همان توپ به گل تبدیل شد.

او درباره شرایط سپاهان در نیمه‌دوم افزود: به‌هرحال فوتبال است و تیمی می‌برد و تیمی می‌بازد، اما ما بعد از صحنه اخراج علی‌محمدی احساسی بازی کردیم و در سازمان دفاعی نیز تمرکزمان از دست رفت. چند موقعیت خطرناک به ذوب آهن دادیم، اما خوشبختانه آن‌ها نتوانستند استفاده کنند و خوشبختانه فاصله بیشتر نشد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با اشاره به اینکه ا عملکرد تیمش راضی نبود خاطرنشان کرد: فوتبال چنین روز‌هایی هم دارد، اما من احساسی بازی کردن را دوست ندارم باید از لحاظ تاکتیکی کارمان را انجام دهیم به‌همین دلیل از دقایق پایانی بازی و عملکرد بازیکنانم راضی نیستم.

نویدکیا ادامه داد: باید با بچه‌ها بیشتر صحبت کنم، هر نتیجه‌ای که اتفاق بیفتد ما نیازی به بازیکن احساساتی نداریم و نباید نظم فوتبالی را از دست بدهیم. من تلاش می‌کنم تا جایی که می‌شود تاکتیکی فوتبال کنیم.

او درباره صحنه اخراج علی‌محمدی توضیحاتی داد و اظهار داشت: اگر بازیکنی که اخراج شد غیر از جلال بود احساس می‌کردم رفتار غیرحرفه‌ای و عامدانه انجام داده، اما جلال طی یک اتفاق کنترلش را از دست داد، می‌خواست زودتر به‌بازی برگردد دستش به صورت بازیکن حریف برخورد کرد.

او با اشاره به اینکه تیمش بد بازی نکرده، اما بدشانس بوده افزود: انتقاد از بازیکنان راحت‌ترین کار است، ولی من دلم نمی‌خواهد در مورد این مسائل صحبت کنم. اگر از ابتدای بازی بد می‌کردیم قبول می‌کردم تیمم روز بدی نداشته و اگر پنالتی گل می‌شد روند بازی به‌طور دیگری پیش می‌رفت.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان در پایان ضمن تسلیت به خانواده هوادار سپاهان درخصوص صانحه دلخراش و ناراحت‌کننده‌ای که قبل از بازی برای ۲ هوادار سپاهان رخ داد گفت: دیشب خواهش کردم باز هم اینکار را می‌کنم، فوتبال اززش داغدار شدن را ندارد، هواداران اگر می‌خواهند تشویق بیایند و تشویق کنند، اما نباید دنبال اتوبوس بیاید. قبل بازی متوجه شدیم دو تن از هوادارانمان دچار حادثه شده‌اند و یکی از آن‌ها فوت کرده است، این اتفاقات واقعا نارحت‌کننده است و در کنار آن وقتی بازیکنان از این موضوعات باخبر می‌شوند متاثرشان می‌کند و روی سبک بازی هم اثر می‌گذارد. برادرانه خواهش می‌کنم دنبال ما نیایید تا چنین اتفاقاتی نیفتد.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.