فرمانده سپاه روح الله:

تسلیم زور نشدن ملت ایران موجب افول آمریکا شده است

سردار کریمی گفت: تسلیم نشدن ملت ایران در برابر زورگویی‌های دشمنان موجب افول قدرت آمریکا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک،  سردار کریمی فرمانده سپاه روح الله گفت: گام دوم انقلاب اسلامی مقطع حماسه آفرینی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است که باید با روحیه خدا باوری و خودباوری رقم بخورد و ملت ایران با مقاومت ۴۲ ساله بر روی ارزش‌های اسلامی و تسلیم نشدن در برابر زورگویی‌های دشمنان موجب افول قدرت آمریکا شده است.

سردار کریمی افزود: امروز به برکت انقلاب اسلامی، روحیه استکبارستیزی به یک روحیه ملی تبدیل شده و این به برکت مکتب امام خمینی (ره) است که روح خوباوری، روح عزت و هویت اسلامی را به ملت ایران بازگرداند.

او اضافه کرد: روحیه دینی و انقلابی ملت ایران اجازه نمی‌دهد هیچ قدرتی او را تحقیر کند و لذا تمام قد در برابر زورگویان و مستکبرین خواهند ایستاد که حماسه آفرینی پاسداران نیروی دریایی سپاه نمادی از عزت و اقتدار ملت ایران را به نمایش گذاشت.

فرمانده سپاه روح الله با اشاره به اینکه با اشاره به عملیات موفقیت‌آمیز و حماسی سپاه پاسداران در دریای عمان که منجر به شکست هیمنه شیطان بزرگ آمریکا شد افزود: در سالروز یوم الله ۱۳ آبان بار دیگر شاهد حماسه آفرینی دلاورمردان سپاه پاسداران در مقابل با استکبار جهانی بودیم و بار دیگر ذلت و افول آمریکا به جهانیان نمایش داده شد.

او بیان کرد: فرزندان ملت ایران در نیرو‌های مسلح در مقابله با هرگونه تهدید هوشیاری کامل دارند و حماسه آفرینی نیروی دریایی سپاه بار دیگر نشان داد نیرو‌های مسلح در مقابله با هرقدرتی که بخواهد به منافع مردم و کشور ضربه وارد کند مقتدرانه و باشجاعت ایستادگی می‌کنند.

سردار کریمی ادامه داد: پاسداران شجاع و دلاور نیروی دریایی سپاه تربیت شدگان مکتب حاج قاسم سلیمانی هستند و در این عملیات افتخار آمیز سلیمانی وار شکوه و اقتدار ملت ایران را به جهانیان نشان دادند وبه برکت روحیه انقلابی و جهادی حاکم در نیرو‌های مسلح هوشیاری و آمادگی به هرگونه تهدیدی وجود دارد و خوشبختانه در طی این سال‌ها شعار ماقوی هستیم را تحقق بخشیده اند.

او تصریح کرد: امروز کلام امام خمینی (ره) که فرمودند آمریکا هیچ غلطی نمیتواند کند به وضوح قابل مشاهده است و این مسئله به دلیل وجود اسلام ناب محمدی، نعمت ولایت فقیه و مردمی هوشیار است که باید قدر آن‌ها را بدانیم وامروز استکبار جهانی در مقابله با قدرت انقلاب اسلامی به بن بست کامل رسیده و همه راهبرد‌های منطقه‌ای آن‌ها با شکست جدی مواجه شده است.

فرمانده سپاه روح الله گفت: حماسه آفرینی سپاه پاسداران در عملیات موفقیت آمیز شکست هیمنه شیطان بزرگ در سرقت نفتکش ایرانی در آب‌های دریای عمان بار دیگر سیلی دیگری بر چهره کریه استکبار جهانی نواخت و آرامش و غرور ملی مردم را تقویت کرد.

او تصریح کرد: گام دوم انقلاب مقطع حماسه آفرینی ملت ایران در عرصه‌های مختلف است که باید با روحیه خدا باوری و خودباوری رقم بخورد و ملت ایران با مقاومت ۴۲ ساله بر روی ارزش‌های اسلامی و تسلیم نشدن در برابر زورگویی‌های دشمنان موجب افول قدرت آمریکا شده است.

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.