استاندار خراسان رضوی:

واحدهای تولیدی تعطیل با یک برنامه عملیاتی احیا شوند

استاندار خراسان رضوی گفت: از ۵هزار و ۴۰۰ واحد تولیدی صنعتی خراسان رضوی فقط تعداد ۴هزار و ۷۰۰ واحد فعال هستند که در یک برنامه عملیاتی باید ۷۰۰ واحد باقی مانده احیا شوند.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، یعقوبعلی نظری استاندار خراسان رضوی گفت: باید بر تسلط بر اوضاع به موقع تصمیم بگیریم و تصمیماتمان را موکول به فردا نکنیم ما در استانداری به عنوان هماهنگ کننده و شما به عنوان دستگاه عملیاتی باید با یکدیگر مفاهمه داشته باشیم تا تعارضی در تصمیمات صورت نگیرد.

او با اشاره به اینکه نباید بگذاریم جامعه دچار التهاب شود، افزود: همچنین نباید بگذاریم ظرفیت‌های موجود ما دچار رکود شود، چون در آن صورت سرمایه‌گذاری از بین خواهد رفت، صنعت، معدن و تجارت استان در گام بعدی باید برنامه‌های فعلی خود را توسعه دهد در این راستا اگر ما در حوزه فکری و نرم افزاری آگاهی داشته و هماهنگ باشیم تصمیمات درستی خواهیم گرفت.

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: مجموعه صمت مسئولیت سنگینی در مدیریت و نظارت بر بازار دارد و کوچکترین غفلتی باعث التهاب می‌شود در این بین ما باید بدانیم در ماه‌های آینده صمت مسلط بر بازار است و هیچ نگرانی نداشته باشیم.

نظری با تاکید بر اینکه مراقبت از ذخایر کالا‌ها با دقت و جدیت صورت بگیرد، بیان کرد: عبور موقت گندم، استقرار نماینده ارزی، سامان دهی بخش خصوصی در ارتباط با افغانستان و راه‌اندازی میز افغانستان برای تسهیل مراودات تجاری در دستور کار قرار بگیرد.

انتهای پیام//ف. غ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.