جاده آبپخش - کُلُل از حادثه‌خیزی در می‌آید؟

در بازدیدی که مسئولان استان بوشهر از جاده حادثه آفرین آبپخش - کلل در شهرستان دشتستان داشته‌اند اعلام کرده‌اند که این جاده تعریض می‌شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، در پی تصادفات متعدد در محور آبپخش – کلل، نقاط حادثه‌خیز این جاده با حضور مسئولان استان بوشهر و شهرستان دشتستان بررسی شد.

مسئولان از مسیر پل کلل تا شهر آبپخش و جاده آبپخش تا میاندشت بازدید و با خانواده‌های جانباختگان تصادف اخیر در روستای چم‌درواهی دیدار کردند.

محمدتقی ایرانی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر در حاشیه این بازدید و دیدار، ایمن‌سازی را یکی از اولویت‌ها در جاده‌های استان دانست و با اشاره به وضعیت جاده پر تردد آبپخش - کلل در دشتستان بیان کرد: تعریض و جداسازی باند رفت و برگشت این محور در اولویت قرار گرفته است.

تعریض راه بین چم درواهی تا ورودی آبپخش، جداسازی راه رفت و برگشت با ۲ تقاطع از چم درواهی تا ورودی آبپخش با روفوژگذاری از هفته آینده، تملک و تکمیل طرح کمربندی و اجرای خط یک‌طرفه رفت از پل کلل تا بویری در صورت تامین اعتبار کشوری و حل مشکل اتصال کمربندی جدید به بزرگراه از مهم‌ترین تصمیمات مسئولان در بازدید از جاده آبپخش – کلل بود.


بیشتر بخوانید


ابراهیم رضایی نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی نیز هفته پیش اعلام کرده بود، همان‌گونه که در چند ماه گذشته پیگیر حل مشکلات این مسیر بوده‌ایم، متعهد هستیم که تا حصول نتیجه مطالبه‌گر حق مردم شریف شهرستان باشیم.

جاده برازجان-آبپخش در شهرستان دشتستان یکی از مسیر‌های پررفت و آمد به شمار می‌رود و متصل کننده استان‌های جنوبی به یکدیگر است.

محدوده آبپخش- کلل بخشی از این مسیر است که هنوز ۴ خطه نشده و بار‌ها شاهد تصادفات مرگبار بوده است.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.