زیرگذر تقاطع غیرهم‌سطح خلیج فارس مشهد گشایش یافت

بهره‌برداری از بخش اول زیرگذر تقاطع غیرهم‌سطح خلیج فارس مشهد، روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان آغاز و این طرح در اختیار ترافیک قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت طرح تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس آبانماه پارسال، با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده مجیدیه و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرار گرفته بود.

او افزود: این پروژه در سه مرحله زیرگذر، میدان و پل روگذر اجرا می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: امروز زیرگذر این پروژه با حدود ۶۵۰ متر و حدود ۳۰ متر عرض به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیکی رفت.

کاظمی بیان کرد: میدان و ۲ دوربرگردان پروژه خلیج فارس نیز در ۲ ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

او تصریح کرد: برای ادامه اجرای این پروژه از امروز مسیر اصلی بزرگراه آیت الله رفسنجانی- مجیدیه به صورت کامل باز شد، اما مسیر‌های فرعی به مدت ۶ هفته بسته و مسیر‌هایی جایگزین آن می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: از این رو مسیر ورودی به بلوار مجیدیه از سمت بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی مسدود می‌شود و خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی ۸ جایگزین آن خواهد شد.

کاظمی اظهار کرد: مسیر ورودی به بلوار شهید قنبری از بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز به صورت کامل مسدود و خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان جایگزین آن در نظر گرفته شده‌است.

او افزود: انسداد کامل مسیر ورودی به تقاطع غیر همسطح خلیج فارس از بلوار مجیدیه با جایگزینی مسیر جایگزین از مجیدیه ۱۴ و بستن کامل مسیر ورودی به تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس از بلوار شهید قنبری با مسیر جایگزین خیابان برادران شهید حسینی ۱۳ از دیگر مسدودی‌های این پروژه است.

انتهای پیام//ا.د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار